Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gebruik die pelham alleen wel liever met twee teugels zodat ik niet steeds aan die onderste hoef te zitten, maar dat is dan weer niet toegestaan op wedstrijd (op mijn niveau tenminste). Vind dat stiekem best zonde. Zo'n bruggetje doet toch een beetje het idee van het bit te niet.
ninahaakk schreef:Mijn paardje houd inderdaad ook erg van het gas erop, ik heb dan weinig controle aan de voorkant en ga vaak op groot af.. wil toch iets anders proberen. Hebben jullie tips?
Snorlex schreef:ninahaakk schreef:Mijn paardje houd inderdaad ook erg van het gas erop, ik heb dan weinig controle aan de voorkant en ga vaak op groot af.. wil toch iets anders proberen. Hebben jullie tips?
Ik zou dan toch gaan werken met "wacht" oefeningen tussen de hindernissen in.
paljaslaura schreef:Balen Junia. Bij mij hielp het door er heel bewust van te worden wat je nou doet op de hindernis. En dan een soort bandje in je hoofd afspelen met een riedeltje.
Hij voelde wel oke. In de b een beetje tam en in het L had hij de turbo ineens aan. Dat is voor mij dan ook wel lastig omschakelen. Op het filmpje zie ik alleen echt geen aanleiding voor die stop dus dat is wel echt heel k*t.
Ooh wat een oliebol haha. Komt als het goed is vanzelf!

Had nu van iemand anders les en die kon er ook niks mee eigenlijk.. Behalve rustig blijven en opnieuw aanrijden. Het is gewoon een malle en hij ziet Pokemons hebben we besloten
Capriootje schreef:Ik heb sinds een week een myler level 2. Gebruik altijd hetzelfde hoofdstel en bitje. Onze 'problemen' in het parcours zijn vooral rijtechnische dingen of miscommunicaties tussen hem en mij haha.
Ik heb dit weekend keukenhof cross in Lisse met m'n e pony![]()
Weet eigenlijk niet of ik die hier wel eens heb laten zien.