Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Ik heb ook eindelijk een antwoord:Citaat:We zien op dit moment inderdaad een ruiterbewijs lidmaatschap en een FNRS lidmaatschap, deze lidmaatschappen vallen volgend jaar onder het individuele lidmaatschap.
De contributie voor dit lidmaatschap is volgend jaar € 20.00 per kalenderjaar.
De licentie wordt per twee jaar berekend en zal weer € 20.00 bedragen.
Voor een startkaart moet je lid zijn via een vereniging of een FNRS manege. Dit zou dan jouw tweede lidmaatschap zijn, je krijgt dan € 6.00 korting.
de contributie voor het tweede lidmaatschap is dan € 14.00 per kalenderjaar. Je betaalt dit via de vereniging of FNRS manege.
En daar reageerde ik natuurlijk lekker afwijzend op, het antwoord:Citaat:Dank je wel voor je mail. Je bent uiteraard niet verplicht om twee lidmaatschappen te hebben. Als je lid bent (en wilt blijven) van een vereniging en een manege kun je daar niet omheen, maar je ruiterbewijs is een 'product' dat onder je individuele lidmaatschap hangt. Op dit moment is het nog niet mogelijk om er één op te zeggen, omdat dit onder de nieuwe structuur valt. Hierop is ons systeem nog niet ingericht. Wij bewaren jouw mail en gaan, zodra dat mogelijk is, je 2e lidmaatschap opzeggen.
Ik heb nog maar een keer terug gemaild dat ik alle producten onder 1 lidmaatschap wil laten vallen. Daarvoor wacht ik nog op antwoord.
Citaat:Volgend jaar kan je je ruiterbewijs, als gratis product, bij je manegelidmaatschap behouden.
Je recreatiesportlidmaatschap komt op het moment van de verlenging dan te vervallen.
Zoals mijn collega ria al aangeeft verzorgen wij dat in het systeem.
Met je manegelidmaatschap kan je volgend jaar je startpas aanvragen.
Je betaalt volgend jaar dan 1x je lidmaatschap.
veerledec schreef:Ik heb hetzelfde Geryon, ik kreeg ook dat antwoord van die € 20. Maar ik lees hier over € 14, en het is mij nog niet duidelijk wanneer het € 14 zou moeten zijn in plaats van € 20.