vorig jaar reed ik echt bijna dagelijks. Nu ik wat minder rij heb ik t idee dat t voor ons beide beter gaat.
Proeven met veel 4en en dan toch winst, dan heb je toch ook veel fijne stukken laten zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vorig jaar reed ik echt bijna dagelijks. Nu ik wat minder rij heb ik t idee dat t voor ons beide beter gaat.
)
Alleen je gaat toch dingen afwegen, ik sta nog redelijk betaalbaar en heb echt alles!
slimmerik haha. Wij hebben er over het algemeen genomen alleen last van in bakken die nieuw zijn, maar we zijn al een hele poos niet meer in Haaksbergen geweest, dus ben benieuwd hoe het zondag gaat!
Kreeg nog de vraag / het compliment of ik in een week tijd mijn rijden zó had aangepast dat het paard geen last meer had van haar rug
. Eerste proef ging heel fijn, tweede waren we eigenlijk te moe..
Maar gefeliciteerd met je punten, netjes!
wel wat last van een beetje spanning. Bij afwenden en groeten gingen we zo hard dat ik niet eens meer kon zitten en het was de bedoeling om op x halt te houden, maar ik luisterde niet goed naar de voorlezer. We denderden naar g en daar hielden we halt. Maar jury vond het mooi recht en gaf ons een 8
we hadden 2x 185 dus blij