Thankss Kaat
En, Heb je al wat gevonden of is alles in orde? Lisanne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hillady schreef:Haha verschrikkelijk, moet er niet aan denken..
Yay! Zo blij! Opgegeven voor oefencrossje op 2 mei. Is nog zo ver weg maar heb er zo erg veel zin in! Is gewoon nog 50/60 cm zodat ik lekker kan oefenen
morgen hooguit een wortel in plakjes snijden dus dat kan ik wel

gaaf snelll 
maar we nemen alle tijd, geen haast
OneAndOnlyx schreef:Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes & dat jullie eraan denken ♥
Vanmorgen niks gevonden in de stal, maar vond wel dat mijn kleinste Shet wat muffig was. Binnenkort toch maar is een tandarts laten controleren(als het gratis is..) op haar onderbeet.(ze heeft een flinke maar heeft ermee leren leven).
Ook ga ik echt wat vaker tijd vrijmaken voor die 2 kleine, afgelopen 2 weken is de verzorger er niet geweest en ik zie ze weer inkakken. Maar ik ben zo ongelofelijk druk met mijn rekenen en wiskunde, dat ik voor het donker is geen tijd meer heb..
Zin in!
te oud ben je denk ik wel niet
mijn instructrice is voor eens een keertje met die Rhino naar onze stal gekomen
heel fijn! Het ging wel goed en nu ben ik eindelijk weer vertrokken. Ik ben iemand die snel wel eens twijfelt over haarzelf omdat ik niets mis wil doen en zo 2 weken geen led , dat voelde ik wel
die stoort me nu heel erg in mijn hand

over 3 weken onder en ben d'r nu al helemaal klaar mee
Hillady schreef:snap je helemaal kaat!
Vandaag oefenparcours gehad met les.. zo goed! Sprong alles zo veel rustiger als "normaal" kan het niet geloven hoe goed. Filmpje komt binnenkort!
Ik had er niet zo veel pijn van maar kon het niet laten om eraan te zitten met m'n tong dus die lag constant open en tijdens het rijden vergat ik het wel eens uit concentratie en dan hing ik vast