Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Altijd als het er toe doet pis je er dan net naast....
Maar vooral ook zo'n groot verschil in plaatsing is niet goed. Tja, de organisaties zitten er ook niet op te wachten denk ik. Maar is vond het altijd wel lekker als ik een proef had gereden met twee juryleden, waarbij beiden het winstpuntwaardig vonden. Zeker als je op een hoger niveau komt is die bevestiging wel lekker. Maar ja, zo heeft elke nadeel zijn voordeel of was het nu toch andersom.
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd 
denk niet dat het er ooit doorkomt. Volgens mij is het nu al moeilijk genoeg om juryleden te vinden!
twee weken geleden 2 keer erop gezeten, 180 en 183. Afgelopen week 3 keer erop gezeten en 201 en 190. Ik denk dat dit de guldenmiddenweg is
Knap hoor!Fabienne_S schreef:Niobe veel plezier met fotograveren! Ga je de paarden fotograveren of iets anders?
Fabienne_S schreef:Er is iets misgegaan bij het indienen van het vraagprogramma of zoiets! Wel jammer, had er echt zin in. Maar goed niks aan te doen
, besproken wat we nu moesten gaan doen nou alles uitzoeken dus! Dus uitverdoofd en toen liep ze weer goed, de DA dacht al dat het in der hoef zat en door het uitverdoven bleek dit dus ook het geval, dus ijzer eraf en toen kwam er al wat prut mee, maar voor de zekerheid toch ook foto's gemaakt deze bleken gelukkig goed!