Wij gaan morgen weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maandag nog 1 te gaan en dan maar afwachten, niet alles is voldoende dat weet ik wel, maar goed, beetje eigen schuld wel
Ach, perfect is het nooit. De scores die wij reden zag ik vaak niet aankomen, als je zelf hebt gereden denk je toch al gauw aan de verbeterpuntjes en wat iets minder ging.
Succes nog maandag! Hier maandag nog 2 toetsen en dan dinsdag nog 1 en dan zitten de 7 dagen met toetsen er eindelijk op.
) Ze knalde gewoon lekker, wilde heel graag werken dus daar ben ik heel blij mee. Hopelijk dit vasthouden en dan komt het wel! 
Ja het zal best meevallen dat L1 starten. Als ik nou ook even niet te streng voor ons/mezelf ben na weer een maand geen concours en dat soort dingen en ga voor een lekker rondje sturen..maar mezelf kennende 

Dus ik heb heel erg aan m'n eigen gedachten en concentratie gewerkt en nu gaat het best goed!
Kan echt bij mezelf denken, waar komt die belachelijke spanning toch vandaan. Paard is braaf en we doen het prima, en ook al is dat een keer niet zo dan is er ook nog niks aan de hand. En toch is die spanning er 
Ik wéét dat ze er uiteindelijk ingaat na een kwartiertje maar toch blijf ik zenuwachtig ervoor
Op de terugweg loopt ze er ook zonder problemen in, dan hoef ik nieteens het schot opzij te zetten.
Mij maakt het verder niet uit hoor, meeste mensen reageren erg sceptisch als ik deze optie opper. Ik weet alleen dat ik élke keer weer ontzettend blij ben en eigenlijk gewoon geniet van hoe makkelijk en braaf het gaat
.
Die van mij staat graag op de klep. Was absoluut niet bang van de trailer, maar bleef graag heel lang op de klep staan.

Zat intussen nog vast dus die lag heel bijzonder. Maar alles goed en wel en daarna gewoon je paard weer vastzetten