Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienbono schreef:Ik had trouwens nog eens een vraagje voor jullie.. Ik woon niet zo ver van Nederland (dicht bij Reusel).
En ik had gehoord dat je met een gastlicentie in Nederland mag starten. Weet iemand hier hoe dit werkt?
Ik zou dit nl. eens een paar keer graag doen, nu moet ik altijd tegen de zelfde combi's rijden en hebben we vaak dezelfde jury's. In Nederland zou het dan weer helemaal anders zijn voor mij en ik denk dat dit wel positief zou kunnen zijn om weer extra dingen bij te leren..
horseyfries schreef:lienbono schreef:Ik had trouwens nog eens een vraagje voor jullie.. Ik woon niet zo ver van Nederland (dicht bij Reusel).
En ik had gehoord dat je met een gastlicentie in Nederland mag starten. Weet iemand hier hoe dit werkt?
Ik zou dit nl. eens een paar keer graag doen, nu moet ik altijd tegen de zelfde combi's rijden en hebben we vaak dezelfde jury's. In Nederland zou het dan weer helemaal anders zijn voor mij en ik denk dat dit wel positief zou kunnen zijn om weer extra dingen bij te leren..
Ik heb vroeger op gastlicentie gestart en het is echt niet de moeite waard. Je winstpunten tellen helemaal niet en het kost wel een hoop geld, dus je hebt er helemaal niets aan!
Je zou wel gewoon lid kunnen worden van een NL rijvereniging en een nederlandse startkaart aanvragen, alleen moet je dan je Belgische licentie eigenlijk opzeggen, alhoewel er veel onder het motto "wat niet weet wat niet deert" in twee landen wordt gestart, zo waarschijnlijk ook jouw vriendin Sharon_Quiz
lienbono schreef:Wat raar! Zou toch logischer zijn als je proef 1 doet, en iedereen proef 1 afwerkt en dat er daarna pas gestart word met proef 2? Nuja, zo werkt het hier hoor..
Als we hier in de winter met bv. 30 in de eerste proef zijn en je moet als 1e binnen, kan je 29 proefjes wachten voor je je tweede proef kan rijden..
lienbono schreef:Wat raar! Zou toch logischer zijn als je proef 1 doet, en iedereen proef 1 afwerkt en dat er daarna pas gestart word met proef 2? Nuja, zo werkt het hier hoor..
Als we hier in de winter met bv. 30 in de eerste proef zijn en je moet als 1e binnen, kan je 29 proefjes wachten voor je je tweede proef kan rijden..
sunny44 schreef:Hallo allemaal,
Mag ik hier ook mee kletsen? Lees al een tijdje mee en zag al heel wat intressante dingen voorbij komen. Mijn Z2 dressuur debuut is inmiddels alweer een tijdje geleden, in april dit jaar.
We moeten nog wel even hard aan het werk voor we ZZ-L gaan.
lienbono schreef:Zijn jullie wedstrijden dan allemaal zo kortbij?Wij moeten gemiddeld ruim een uur rijden voor we aankomen op een wedstrijd. Ik zou het dan weer niet zo prettig vinden om voor 10 min. een uur naar die locatie te moeten rijden
Paard terug op stal gaan zetten en dan weer terugkomen voor de uitslag is dan ook al helemaal geen optie want dan ben ik +/- 2u30 onderweg
Maar volgens mij zijn er wel meer manèges bij jullie.
sharon_quiz schreef:sunny44 schreef:Hallo allemaal,
Mag ik hier ook mee kletsen? Lees al een tijdje mee en zag al heel wat intressante dingen voorbij komen. Mijn Z2 dressuur debuut is inmiddels alweer een tijdje geleden, in april dit jaar.
We moeten nog wel even hard aan het werk voor we ZZ-L gaan.
Welkom Sunny!Gezellig!
Hoe is jouw ervaring geweest van de overstap Z1 naar Z2?