Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gulpje schreef:S&T kan me gestolen worden maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik stiekem uitkeek naar het hoedje. Paard is al een jaar geblesseerd en we hoeven nog maar 5 puntjes voor de Z. En wanneer we weer kunnen starten is nog niet duidelijk. Zou het persoonlijk dus heel jammer vinden als het niet meer eigen keuze is. Want dat is het voor mij, eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.
Gulpje schreef:Gulpje schreef:S&T kan me gestolen worden maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik stiekem uitkeek naar het hoedje. Paard is al een jaar geblesseerd en we hoeven nog maar 5 puntjes voor de Z. En wanneer we weer kunnen starten is nog niet duidelijk. Zou het persoonlijk dus heel jammer vinden als het niet meer eigen keuze is. Want dat is het voor mij, eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.
![]()
![]()
![]()
Heb in oktober een startkaart voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin zodat ik 3 maanden lang met haar pony mocht gaan starten. Nu zijn we in 6 wedstrijden de M2 doorgekacheld duskan ik mijn Z1 debuut gaan plannen deze maand. Toch nog een hoedje voor Gulpje dus, wieehoeee!![]()
fredau schreef:Ik ga voor het hoedje! Daar streeft toch iedereen naar? Ze moeten eerst maar eens de mensen die helemaal zonder cap rijden, of op buitenrit gaan zonder cap maar eens verplichten om een cap te dragen!!
En al die amazones die op de foto staan zonder cap in de paardenbladeren!
Daisies schreef:Persoonlijk vind ik het een goede zaak, juist een gemiddeld Z+ paard is heet en vaak temperamentvol.