Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:Het is toch te gek dat zoveel mensen hier financieel de dupe van worden.
Qizz schreef:asjemenou schreef:Maar is een startkaart voor een jaar betalen niet duurder dan het geld wat je voor de coupons terugkrijgt Qizz?
Heb nog 4 sets. 4X 17.10 ofzo... Kleine 70 euro.
Misschien willen ze het wel verrekenen...
Startkaart was iets van 41.75.
Ik dacht: kijk op mn dooie akkertje wel wanneer mn paard weer klaar is om een wedstrijd te rijden... Niet wetend van die coupons...
Kruidenpotje schreef:Financieel de dupe worden vind ik een groot woord, als je in 2012 gewoon blijft starten blijf je met maximaal 15 coupons zitten met een waarde van ruim 17 euro. Dat is op zich veel geld maar financieel de dupe vind ik overdreven. Als je niet meer start dan blijven ze ook in de kast liggen....
yvonnedv schreef:Qizz schreef:Heb nog 4 sets. 4X 17.10 ofzo... Kleine 70 euro.
Misschien willen ze het wel verrekenen...
Startkaart was iets van 41.75.
Ik dacht: kijk op mn dooie akkertje wel wanneer mn paard weer klaar is om een wedstrijd te rijden... Niet wetend van die coupons...
Dit noem ik financieel de dupe.
Fenny schreef:Op mijn vraag via 'site contact' heb ik dit terug gekregen vorige week:
Heeft u de startcoupons na 1 juli 2011 besteld en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren. Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd. Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen. Het retourneren van de startcoupons kan t/m 31 december 2011. Hierna kan het aanschafbedrag van de startcoupons niet meer gecrediteerd worden.
germie schreef:Ik heb uit 2010 nog 4 complete sets liggen. Grote kans dat startkaart er in 2012 tijdelijk uitgaat (voorlopig even niet starten, als ik wel weer wil kan dat binnen een week geregeld worden). Dus dan wil ik dat geld wel terug. Ik heb immers die 4 sets gekocht en ze zouden gewoon onbeperkt geldig zijn.
Equimotion schreef:Maar wie is er dan zo dom om 4 setjes te bestellen
KarinvdM schreef:Als de coupons per 1-1 verdwijnen heb ik gewoon pech, ik ga niet miepen over het geld.
Kruidenpotje schreef:De ledenraad kan natuurlijk akkoord geven op het voorstel van de KNHS onder de voorwaarde dat alle aangeschafte coupons retour gestuurd kunnen worden en vergoed moeten worden, er is immers ook voor betaald! Dat is iets waar je, denk ik, met actie wel iets in kan bereiken.... Helemaal tegenhouden gaat niet lukken denk ik.
gvmf schreef:Ik heb het hele topic niet weer helemaal doogespit. Excuus. Maar ik heb toch 1 vraag.
Er wordt gesproken door de knhs dat ze geen losse coupons retour nemen. Maar mag je dan wel 6 losse coupons, dus die niet allemaal aan elkaar zitten, retourneren? Dat heb ik nog wel namelijk, ze zitten echter niet meer aan 1 stuk aan elkaar.
Weet iemand dat?