Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:11

Haha nou inderdaad! Dan bewijst ie zichzelf wel :P

Miepie77

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:25

MADE IN HOLLAND, geweldig, als iedereen dit nou op een spandoek zet, en pas laten zien als ie de bak in komt, hahahahahahaha

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:35

Made in NL, GAME OVER in GER

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:38

Ja, om de sportiviteit maar een extra boost te geven, niet waar?

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:39

geweldig :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:41

Lovely schreef:

Om te laten zien dat Werner een prachtig boegbeeld is :j

FlyAway

Precies Lovely! We kunnen natuurlijk ook laten zien dat wij in Nederland wel sportief en professioneel zijn, in plaats van dit soort flauwe dingen die niet bijdragen aan de sport en de sfeer op het evenement.

FlyAway

Ayasha schreef:
Lovely schreef:

Om te laten zien dat Werner een prachtig en professioneel boegbeeld is :j

Kleine aanvulling :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:42

Ayasha schreef:
Lovely schreef:

Om te laten zien dat Werner een prachtig boegbeeld is :j

Zij is entourage, maar Edward Gal is tot boegbeeld verheven door het publiek.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:46

FlyAway schreef:
Precies Lovely! We kunnen natuurlijk ook laten zien dat wij in Nederland wel sportief en professioneel zijn, in plaats van dit soort flauwe dingen die niet bijdragen aan de sport en de sfeer op het evenement.

aan dit soort wedstrijden doe je niet mee voor het meedoen alleen, iedereen wil scoren dus zie niet waarom dit niet zou kunnen, onschuldig grapje

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:50

Dit moet toch echt steek onder de gordel zijn voor Edward, lijkt mij. Jaren van hard trainen, veel geïnvesteerd om een wondermooie kur voor hem en Totilas te creëren, iedereen weten te beroeren met hun samenspel waardoor de maker van de Kleenex zakdoekjes zijn omzet ineens zag verdrievoudigen...En dan...
Ik heb me tot op heden afzijdig gehouden van de hele Totilas/Rath discussie. Rath is een sympathieke ruiter met een goed gevoel voor rijden. Hij laat zien dat ook hij, ook al is het nog in iets mindere mate dan Edward, Totilas kan laten bewegen. Ik hoop zeer voor Rath dat het een eenmalige aktie is geweest. Dit is de kur van de combinatie Edward-Totilas!

Ik heb er gewoon geen goed woord voor over...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:50

karijn schreef:
Dit moet toch echt steek onder de gordel zijn voor Edward, lijkt mij. Jaren van hard trainen, veel geïnvesteerd om een wondermooie kur voor hem en Totilas te creëren, iedereen weten te beroeren met hun samenspel waardoor de maker van de Kleenex zakdoekjes zijn omzet ineens zag verdrievoudigen...En dan...
Ik heb me tot op heden afzijdig gehouden van de hele Totilas/Rath discussie. Rath is een sympathieke ruiter met een goed gevoel voor rijden. Hij laat zien dat ook hij, ook al is het nog in iets mindere mate dan Edward, Totilas kan laten bewegen. Ik hoop zeer voor Rath dat het een eenmalige aktie is geweest. Dit is de kur van de combinatie Edward-Totilas!

Uh kleine correctie niet iedereen :+

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:51

Miepie77 schreef:
FlyAway schreef:

aan dit soort wedstrijden doe je niet mee voor het meedoen alleen, iedereen wil scoren dus zie niet waarom dit niet zou kunnen, onschuldig grapje

Ik zie niet helemaal hoe dit een verklaring is waarom het wél bijdraag aan de sfeer en de sport? Leg het eens uit, misschien begrijp ik niet goed wat je bedoelt. ;)

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:00

Ayasha schreef:
karijn schreef:

Uh kleine correctie niet iedereen :+

+1 :D

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:03

Nou eh.. de andere "1" telt niet want die is Belgisch..

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:04

Niet zo discrimineren Jannepauli :D

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:11

pff zijn we nu nog steeds bezig over Edward Gal en Totilas? Die combi is over, uit, nada noppes weg.

Tja, niet iedereen is Gal en niet iedereen is Rath. Maar sterker nog niemand anders dan Rath rijd op dat paard. En dan kan nog iedereen zo gaan zeuren dat hij bij Gal beter loopt, hij zal niet meer onder Gal gaan lopen.

Als ik in de schoenen van Rath zou staan zonk de moed er al meteen in. Er word zoveel van hem verwacht. omdat het 'Totilas' is. Ja dus, paard zal niet op een duim zo lopen hoor.
En Gal heeft langer de tijd gehad met Totilas. Laten we eens oordelen als Rath ook die tijd eens kreeg? Zou dat niet waar eerlijker zijn dan hem hier gaan zwart te maken.

Naar mijn weten is Rath niet eens de eigenaar, maar door alle verwijten in dit topic lijkt dit wel zo te zijn. Hij rijd Toot, hij is niet de eigenaar. En sorry, maar als ik 15 miljoen zou krijgen voor een paard met 4 witte voeten en een magisch knopje had ik dat ook gedaan, want wie weet hoe lang zijn sport carriere zal duren. Wie weet heeft hij volgende week koliek. Dus hoezo 'jatten' ze een paard. Eerlijk betaald..

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:14

Vind toch echt dat Rath en Totilas veel minder een team zijn.
T loopt verkrampter, vaker met zijn oortjes naar achter, spanning bij bepaalde overgangen.
Neuuuuu ik ben er niet zo kapot van!
Misschien een kwestie van tijd, en anders van de klik...

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:19

Jolandaa: ik denk dat de meesten in dit topic het gewoon niet "netjes" vonden dat Rath een vrijwel identieke kur heeft gereden als die van Edward. Rath heeft toch met zijn andere paarden ook verschillende kuren gereden? Dan had hij toch één van zijn eigen kuren kunnen pakken?

thomas83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:29

Misschien moet iedereen een keer ophouden met het gezeik over Totilas en Rath en gewoon genieten van de sport.
Hij is wel de gene die het aandurft om hem te rijden en daar kan hij niets aan doen hij doet ook maar zijn best.....

Daydream27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:34

Thomas83 Mee EEns!! Lekker genieten van zo een prachtig paard. Beste stuurlui staan aan wal, ik zeg wie doet t m na???

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:39

Genie???? Ik nie begrijp.
Paard is op alle fronten compleet klaargestoomd..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:40

Ayasha schreef:
Embe ik denk eigenlijk ook dat Rath weinig te beslissen heeft...

Eerlijk gezegd denk ik dat ook. Ik denk dat er een behoorlijke push achter zit en ik vraag me af of hij dit zelf wel allemaal wilt.

Volgend jaar zijn de spelen dus daar moeten ze heen. De druk om te presteren is dus enorm groot.
Want het is natuurlijk de vraag of het paard over 5 jaar nog zo goed loopt voor de volgende spelen.

Eigenlijk is het gewoon zielig. De enige die er nog een beetje gelukkig bij is is Totilas zelf, die krijgt zijn natje en zijn droogje en mag af en toe op de bok springen.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:42

karijn schreef:
Jolandaa: ik denk dat de meesten in dit topic het gewoon niet "netjes" vonden dat Rath een vrijwel identieke kur heeft gereden als die van Edward. Rath heeft toch met zijn andere paarden ook verschillende kuren gereden? Dan had hij toch één van zijn eigen kuren kunnen pakken?

Wie zegt dat hij daar zelf voor kiest. Misschien moet hij die wel rijden van z'n eigenaren. dan heeft hij nog geen keus toch?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:43

Heb er geen goed woord voorover!
het is de kur van gal in spiegelbeeld..
zo sneu.. ;(