Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlyAway schreef:Precies Lovely! We kunnen natuurlijk ook laten zien dat wij in Nederland wel sportief en professioneel zijn, in plaats van dit soort flauwe dingen die niet bijdragen aan de sport en de sfeer op het evenement.
karijn schreef:Dit moet toch echt steek onder de gordel zijn voor Edward, lijkt mij. Jaren van hard trainen, veel geïnvesteerd om een wondermooie kur voor hem en Totilas te creëren, iedereen weten te beroeren met hun samenspel waardoor de maker van de Kleenex zakdoekjes zijn omzet ineens zag verdrievoudigen...En dan...
Ik heb me tot op heden afzijdig gehouden van de hele Totilas/Rath discussie. Rath is een sympathieke ruiter met een goed gevoel voor rijden. Hij laat zien dat ook hij, ook al is het nog in iets mindere mate dan Edward, Totilas kan laten bewegen. Ik hoop zeer voor Rath dat het een eenmalige aktie is geweest. Dit is de kur van de combinatie Edward-Totilas!
Ik heb er gewoon geen goed woord voor over...
Miepie77 schreef:FlyAway schreef:Precies Lovely! We kunnen natuurlijk ook laten zien dat wij in Nederland wel sportief en professioneel zijn, in plaats van dit soort flauwe dingen die niet bijdragen aan de sport en de sfeer op het evenement.
aan dit soort wedstrijden doe je niet mee voor het meedoen alleen, iedereen wil scoren dus zie niet waarom dit niet zou kunnen, onschuldig grapje
Ayasha schreef:karijn schreef:Dit moet toch echt steek onder de gordel zijn voor Edward, lijkt mij. Jaren van hard trainen, veel geïnvesteerd om een wondermooie kur voor hem en Totilas te creëren, iedereen weten te beroeren met hun samenspel waardoor de maker van de Kleenex zakdoekjes zijn omzet ineens zag verdrievoudigen...En dan...
Ik heb me tot op heden afzijdig gehouden van de hele Totilas/Rath discussie. Rath is een sympathieke ruiter met een goed gevoel voor rijden. Hij laat zien dat ook hij, ook al is het nog in iets mindere mate dan Edward, Totilas kan laten bewegen. Ik hoop zeer voor Rath dat het een eenmalige aktie is geweest. Dit is de kur van de combinatie Edward-Totilas!
Ik heb er gewoon geen goed woord voor over...
Uh kleine correctie niet iedereen
Ayasha schreef:Embe ik denk eigenlijk ook dat Rath weinig te beslissen heeft...
karijn schreef:Jolandaa: ik denk dat de meesten in dit topic het gewoon niet "netjes" vonden dat Rath een vrijwel identieke kur heeft gereden als die van Edward. Rath heeft toch met zijn andere paarden ook verschillende kuren gereden? Dan had hij toch één van zijn eigen kuren kunnen pakken?