en dat voor een fries
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Taco schreef:Ik vind het belachelijk dat je zomaar nadat je 1x hoger hebt gereden meteen een hogere klasse met een nieuw paard mag starten..
Kelly_Taco schreef:Zelf mag ik geen B meer starten, zelfs niet na meerdere keren dispensatie te hebben aangevraagd voor het paard..
MAW je mag je paard wel overvragen maar ze niet op een rustige manier aan de wedstrijden laten wennen...
KarinvdM schreef:Kelly_Taco schreef:Ik vind het belachelijk dat je zomaar nadat je 1x hoger hebt gereden meteen een hogere klasse met een nieuw paard mag starten..
Eens, maar mensen die zulke dingen te snel doen lopen toch wel vast.Kelly_Taco schreef:Zelf mag ik geen B meer starten, zelfs niet na meerdere keren dispensatie te hebben aangevraagd voor het paard..
MAW je mag je paard wel overvragen maar ze niet op een rustige manier aan de wedstrijden laten wennen...
Ik vind het volledig terecht dat je na 2xZ geen B meer mag starten, laat die klasse maar veilig blijven voor mensen die net met wedstrijden beginnen.
Het verschil is niet zo heel groot, die 5 meter wijken maakt het niet zwaar voor je paard.
Martenique schreef:Pletje123 schreef:Volgens mij mag je bij M1 een nieuw paard in de L1 starten en als je tweemaal een bepaalde klasse hebt gereden, bijv. M2, dan mag je direct in die klasse beginnen.
Ja dat is nu al zo, maar zij hebben het over als je 1x hoger hebt gereden...