Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith__

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 02:20

na vakantie thuis gekomen en de volgende dag cc dus weinig tot niet kunnen trainen,
met volle moed naar het conours gegaan, en wonder boven wonder liep hij tijdens het los rijden oow zo goed.. dus dacht ik nou dat gaat helemaal goed komen in de ring..

verkeerd gedacht meneer de haflinger zo eigenwijs als wat wou niet over de a-c lijn heen met geen mogelijkheid.. dus ik was genood zaakt af te groeten, ga dat doen.. en wat doet de ja hoor loopt gewoon over de a-c lijn grrr was boos daarna haha maar kan er nu wel om lachen hij heeft mij gewoon terug gepakt dat ik op vakantie ben geweest... en toen ik terug kwam hij gelijk weer hard aan het werk moest..

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:49

gisteren gewoon naar rechts gereden, terwijl voorlezer duidelijk links zei en ik was overtuigd dat ik gelijk had natuurlijk!! :+

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:26

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:34

Haha ik heb er wel om kunnen lachen Chernique. Nooit leuk natuurlijk om te vallen, maar je hield je behoorlijk goed op je rodeo paardje ;). Iedere keer in de linker hoek van de bak, was daar iets wat hij eng vond?

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:36

Wiek3 schreef:
Haha ik heb er wel om kunnen lachen Chernique. Nooit leuk natuurlijk om te vallen, maar je hield je behoorlijk goed op je rodeo paardje ;). Iedere keer in de linker hoek van de bak, was daar iets wat hij eng vond?

Ja ik heb geeeeen idee wat het nou was (het was n manegepony), in de inrijbak was hij nog superbraaf en liep geweldig! Totdat hij in de ring kwam, en hij flipte steeds in die hoek.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat daar toen een stapmolen stond en even later het juryhokje

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:40

Achja zo weten paarden altijd wel iets te verzinnen om van te schrikken toch? Hoeft maar een grasspriet verkeerd te staan ;).

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:43

Ik heb 1 keer meegdaan aan een dressuurwedstrijd. Paard vo,nd die witte hekjes behoorlijk raar, zat er wat naar te kijken. Toen ik net begonnen was, en van de middellijn bij c naar links wilde, besloot ze aan te springen in de linkergalop en erover te springen...
proefje snel voorbij. Sindsdien hou ik het maar bij jumping

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:26

chernique, sorry ik heb hard gelachen om je filmpje! :o maar wat kun jij goed blijven zitten zeg! ;) die foto's zijn ook geweldig. :D

dennisvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:16

Ik moet nog op wedstrijd gaan, maar als ik bloobers heb dan zet k ze hier neer. ik moest hard lachen om jullie bloobers :)

Oh ik weet wel nog een bloober van mijn moeder, ik was aan het voorlezen en mijn moeder begon de proef, komt ze op de verkeerde hand binnen. Ik dacht al wat gaat zij nou doen? Maar ze reed gewoon door. Toen klopte de jury op het raampje en zeiden ze dat ze andersom binnen moest komen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:03

Ik was geselecteerd met mijn B pony voor de KBC superfinale dressuur die doorging
tijdens de kerstjumping in de nekkerhal in Mechelen
(met tribunes, spots, fotograven....)
in de galop op de grote volte stopt mijn pony, hij doet een kakje, en gallopeert dan weer verder -O-

ik had dit nog eens in een proef gehad, en ik was zo kwaad en ik gaf hem een harde tik van de zweep, en
van het verschieten vloog de kak echt meters ver, mijn moeder die aan het voorlezen was, kon haar niet meer inhouden van lachen :')

koppiekyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:01

daantjuhhh schreef:
Ik een keer op wedstrijd met paps als voorlezer.
Sjee, vergeet hij gewoon van hand veranderen voor te lezen.
Dus ik reed op de verkeerde kant door.
Ik zat linksom en moest in de rechtergalop aanspringen enzo.

Dus ik roep al een hele poos er klopt niks van... 8 onderdelen later toeterde de jury pas....

En toen ik zelf jury was bij een onderlinge wedstrijd voor de kleintjes..

Moesten ze binnen komen, X halthouden en groeten.
Wat doet dat kleine meisje?
Gaat ze zwaaien naar mij!!!!

Ik lag echt in een deuk.
Heb er toch een 7 gegeven omdat ik het wel erg leuk vond.

En uiteraard er even bij gezet dat ze even moet vragen aan haar instructie hoe je moet groeten in een proef.

hahaha die is echt leuk op welke manege was dat mijn vriendin heeft dat een keer gedaabn en zei is ook best klein

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:24

ik had dressuurwedstrijd alleen ging doodleuk bij het springen inrijden :P
kwam er gelukkig snel achter dat ik verkeerd zat en heb toch maar de dressuur opgezocht :)

ilovepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 18:48

Vandaag nog;PPP

K'Had wedstrijd en meestal ga je bij A de ring uit..... wat ik meestal dus ook ALTIJD doe..
t'ging zo goed dat ik zo bezig was met me paard te belonen dat ik gewoon bij E al de ring uitging,(1e proef)
dus een vriendin zei zo,ga er bji de 2e proef er bij A uit...
dus ik zeg zo,Ja ga k'doen,
en de 2e proef ging ook super goed,en weer was ik te druk om me paard te belonen,dat ik er gewoon weer bij E uitging...
gelukkig geen puntenaftrek :o

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:24

hahaha wat een leuke bloopers!

Mijn eerste wedstrijd sprong pony 2 keer de ring uit! Ik mocht doorrijden en hij bleef gewoon jureren had wel -6 maar had alsnog 176.
Misschien was die springles van de ervoor niet zo handig haha :+

xfairytale_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:45

Met de springwedstrijd zelf springen zonder pony.
Zo'n standaard blooper.

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:59

Eliza_18 schreef:
Ik heb een x echt iedereen aan het lachen gemaakt op een springwedstrijd.
Ik kom de ring binnen en wil groeten!
Nou steekt die jury zijn vinger op net zoals je iemand begroet zeg maar.
Wat doe ik~~ ik ga niet groeten maar ik steek oook heel dom me vinger op.
Echt iedereen heeft zo hard lopen lachen daarom zag er waarschijnlijk heel komisch uit

whahaha xD

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:02

Laatst had ik oefenparcours en alle sprongen waren eng terwijl het normale sprongen waren, dus opeens denk pony ik spring gewoon over dat rood met witte schiklint, want dat is niet eng hahaha
Dat was dan niet eng :p

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:59

heb een keer gehad dat ik aan het los stappen was en ik keek op de klok. bleek ik er een uur te vroeg er op te zitten. maar weer afgestapt paard in de trailer en na een uur weer er op gegaan. hij liep derna in mijn proef wel super fijn. had ook 203 en 204 punten:)

en mijn allereerste officele wedstrijd. ik ben nog nooit zo hard door de bak gevlogen als toen. en 4 flinke bokken uitgezeten. het publiek stond al bijna in de bak om mijn op te vangen. gelukkig was dat niet nodig. en na de proef zegt mijn vader, waarom was iedereen zo bang, dat hoort toch bij een proef? en vervolgens eind van mijn proef nog verkeerd rijden. maar het was toch wel een winstpunt!

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:14

mijn pony rijdt altijd op wedstrijden heel goed maar 1 keer durfde zeniet meer egt suoper grappig :)

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:17

mijn pony rijdt altijd op wedstrijden heel goed maar 1 keer durfde ze niet meer egt super grappig :)

twannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:28

Een keer zat ik vast met de klep van m'n cap in de grond! Paard ging links en ik rechts in het parcours...
En zo hard langs een hindernispaal gaan in de barrage, dat je de verf van de paal (blauw) in je witte broek hebt zitten!

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:31

Dat heb ik ook eens gehad dat ik een uur te vroeg op mijn paard zat!
Was wel vervelend..

Of een keer toen ik met mijn vorige pony voor de 1e keer een oefenparcours ging springen;
Was denk ik de 1e keer in zijn hele leven dat hij op een vreemde plaats over vreemde hindernissen moest springen
Dus ben er met losrijden 2x vanaf gevallen
Dacht toch echt dat meneer ging springen tot hij op het moment van afzetten wegdraaide en hem dit 2x gelukt is :+
Maar daarna wel nog een foutloos rondje gereden!

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:54

Onderlinge wedstrijd op de manege waar ik op een paard reed dat normaal met gehandicapte ruiters rijd maar ook in de normale lessen gebruikt mocht worden. Paardje moest na de wedstrijd nog een les met de gehandicapte ruiters lopen of ik dus niet te intensief wou rijden.

Heb heel rustig aan gedaan met inrijden met als resultaat de we de hele proef in galop hebben afgelegd :'), ze had een beetje energie over.
Had gelukkig een lieve jury en mocht eerst even verder met inrijden en daarna de proef nog een keer rijden.

lauwtjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 11:24

Ik lees altijd met plezier jullie wedstrijd bloopers maar nu heb ik er ook 1 .....

Ik heb mijn paard sinds Pasen dit jaar en het is een nogal schrikkerig paard. Daar houd je dus al rekening mee. Nou 3 weken geleden voor het eerst op wedstrijd gegaan, was toen nog een buiten wedstrijd en ik kon mooi langs de ring inrijden. Paard kende na een half uur losrijden het terrein en de proef ging boven verwachting! op de letter monsters na dan :P paard vond de bordjes zo eng dat ze er liever achterlang ging dan er voor langs! al met al prima proef voor ons.

Nu had ik gister mijn 2e wedstrijd ooit (haha) binnen wedstrijd, ook het losrijden. Kwam de inrijhal in die was eng!!!! als een rodeo de baan door geweest.. na een half uur redelijk de rust er in gekregen op naar de andere hal voor de 1e proef. ENG!!!! hoeken, bordjes, hekjes, schrikdraadapparaat etc. er stond ook op het protecol niet 2 of 3 keer hoeken in nee 7 keer! echt waardeloos. daarna weer de losrijbaan in gegaan, strenger op de hulpen gereden en op hoop van zegen de 2e proef in.

Wonder boven wonder was ze sterk en schrikkerig maar ze liet zich erg goed rijden! netjes de hoeken in etc. ik helemaal blij (na 3 onderdelen in mijn proef al :)) maar ja dan gaat het toch ergens fout he.

E-B-E Grote volte doorzitten daarna arbeidsgalop rechts. daarna C grote volte.
Wat doe ik E-B-E-B hoor de mensen C roepen C,C!! ik nog denken ja maar daar is de C toch :? Kom ik bij de B aan zie ik ineens de A! Stom!! |o
Het heeft me wel mooi mijn eerste winstpunt gekost...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:55

Ik rij al heeeel lang geen wedstrijden meer, maar ik weet nog goed dat ik een jaar of 15 was en met mijn verzorgpaard naar een onderlinge springwedstrijd op mijn manege ging. Mijn verzorgpaard was gek op springen. Ze hoefde maar een hindernis te zien of ze vloog erover. Dus ik sprong de barrage, kreeg ik haar na de finish niet meer gestopt. Ze sprong er uit zichzelf nog twee extra.. Echt te grappig, alle toeschouwers konden er hartelijk om lachen.