Ik ken het niet Noukie. Heb wel van die cooling gel voor de spieren zeg maar. Die gebruik ik wel eens na lange (intensieve) buitenritten. Hier lijken ze wel baat bij de te hebben.
Bloed al een paar keer afgenomen. Dit is telkens goed. Ik verdenk hem zeker van verzuring. Wil toch de magnesium vit e en selenium op gaan starten en even zien of hij dan verbeterd.
Ik vind na 20 min verzuren erg snel. Zeker met het "werk" dat hij doet want dat stelt echt niets voor.

Misschien hadden ze een kerstdip? Jonne is bij mij al sinds ze terug is van training, niet te doen. Super angstig en gestresst, kan er echt niets mee. Het gaat deze week ietsjes beter maar ze is dan ook super hengstig en daardoor in een soort trans. Maar ik herken heel mn merrie niet meer terug joh… iemand ervaring hier mee?
En uiteraard gewoon lekker rijden, veel bos inplannen enz.
Zowel bij stal als thuis, aardig wat bommetjes afgegaan.. Paard is wat dat betreft wel echt bomproof gelukkig, zelfs als ze 10m naast de bak afsteken. Alleen die knetterpijlen enzo vindt ie spannend, maar die gaan gelukkig wel voornamelijk met oud en nieuw zelf de lucht in en niet de weken ervoor. Hij was de 1ste ook gewoon prima, fijn gereden alweer