[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:30

Mooie foto Nann!
Hele mooie ligging Frederique!
En Laura wat gaat ze goed! Leuk!
Vibabu, toch netjes!

Afbeelding

Hier een foto van Schimmel, kan je haar buik wel redelijk goed op zien. Ze heeft wel dr lelijke kapotte halster om zie ik net :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:40

Leuke eindejaarsstunt. 2 parcoursen winnen, beste van de L. Eigenlijk 3 prijzen moeten hebben, maar helaas vanwege onsportief gedrag van een andere deelneemster de prijs van het tweede parcours niet gekregen. Ik wist niet dat er nog zulke treurige personen waren. Weten dat je geen recht hebt op de prijs, maar hem niet willen terug geven. Gelukkig kan ik wel tevreden terug kijken op 3 goede parcoursen.

gomir

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:54

Mooie afsluiting van het jaar Lithya! En beetje jammer van de amazone die de onterecht uitgegeven prijs niet terug wilde geven :+

Begint al aardig buikje te krijgen ED! Ik heb mijn 3-jarige nu met verlof gedaan, die krijgt echt last van de buik nu. Maar is ook al ruim 7 maanden onderweg.

Mooie foto Nann!

Goed gereden vibabu, jammer van de balkjes.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 01:34

Iedereen is nog lekker stil van de kerstvakantie :=

Ik heb vandaag een indoor crosstraining gereden met Hinte. Ze vond het in het begin mega spannend maar begon daarna zo fijn aan te pakken en galoppeerde overal echt vol vertrouwen op af, heel gaaf gevoel :D. Hopelijk kunnen we dat vasthouden voor concours aankomende vrijdag. :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 07:33

:wave:

Jeetje Lithya wat vreselijk onsportief gedrag.. Ik zou me nooit meer ergens durven te vertonen na zo’n actie :=
Maar wel heel goed gereden dus. Dat is het belangrijkste!

Lekker buikje ED! Ze ziet er goed uit.

Fijn Vera! Cross je vaker? Hoe is je concours gegaan?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:51

Nog gefeliciteerd Lithya. Wat een Mafklapper dan...
Lekker Vera!
Hier vandaag indoor gecrosst bij Beukers. Mick vond t weer prachtig en we hebben lol gehad! 25e in Ermelo :D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 23:20

Ik heb nu drie keer buiten met haar gecrosst, maar ze vindt het over het algemeen wat spannend dus ik vind het wel leuk en goed om dat te oefenen met haar. Misschien dit cross seizoen dat we het nog iets meer op gaan pakken :).

Concours ging opzich wel fijn, eerste rondje was nog niet echt wat qua stijl. Wel foutloos gebleven. Ik heb 2 rondjes 90cm gedaan om even goed te kunnen oefenen op ritme pakken in het parcours. Tweede rondje had ik op 1 en 2 nog een slechte afstand en daarna heel fijn uit kunnen rijden dus daar ben ik wel tevreden over. Zaterdag gaan we voor het eerst B zonder BB ervoor starten :D en dan doen we twee rondjes in de B. Ben benieuwd.

Hier een filmpje van het tweede rondje.

Leuk Laura! Is altijd leuk om te zien hoeveel plezier Mickey in het crossen heeft :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 14:33

Leuk Vera, mijn vader heeft je dan gejureerd, hij was daar springjury dit weekend :D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 19:04

Elitedeux schreef:
Leuk Vera, mijn vader heeft je dan gejureerd, hij was daar springjury dit weekend :D

Oh echt? Wat grappig haha!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:26

Ik heb echt een heeeerlijke springles gereden vandaag, klaar voor zaterdag :D

Afbeelding

Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:43

Ik ook. Paard was bijna verleerd om te springen. Oeps. Ik ga zaterdag een rondje B, hilarisch! Maar anders moet ik zo lang wachten als ik BB en L START. Zijn druk aan de klus, dus wil graag op tijd naar huis..

En 't BB paard.. Ja. Ze is geweldig. Heb de eerste foto's al gekocht. Zo fijn, foto's kopen _O-

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:50

Cioccolato schreef:
Ik ook. Paard was bijna verleerd om te springen. Oeps. Ik ga zaterdag een rondje B, hilarisch! Maar anders moet ik zo lang wachten als ik BB en L START. Zijn druk aan de klus, dus wil graag op tijd naar huis..

En 't BB paard.. Ja. Ze is geweldig. Heb de eerste foto's al gekocht. Zo fijn, foto's kopen _O-

Foto's kopen... Praat me er niet van :'). Voor mijn bankrekening is het goed dat hier de laatste tijd niet zo vaak meer een fotograaf op concours staat :=

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:06

Bij ons in de buurt worden niet vaak foto's gemaakt, op de grote wedstrijden staat vaak wel Fototrailer en die maken vaak wel mooie foto's!

Nou mag vanaf vandaag ook zonder mijn vaste groom mama (die nodig was voor het rijden met de trailer) naar concours want net mijn aanhanger rijbewijs gehaald *\o/*

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:02

Goed bezig, gefeliciteerd!

Vera, filmpje ziet er goed uit. Hij lijkt ook wat terug te komen de eerste 2 hindernissen dus als je hem daar voorwaarts kunt blijven rijden dan weet ik zeker dat het goed komt!

Carola, foto’s kopen is ook leuk! En ook heel leuk om de verbetering te zien van zo’n jonkie nu en straks over een paar wedstrijden.

Hier heb je wel regelmatig fotografen maar ik ga steeds naar de verkeerde locaties geloof ik haha.

Was je wezen crossen bij John Lau? Fijn dat Mick zo goed gaat! En Harvey ook zie ik op social media. Leuk!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:06

Elitedeux schreef:
Bij ons in de buurt worden niet vaak foto's gemaakt, op de grote wedstrijden staat vaak wel Fototrailer en die maken vaak wel mooie foto's!

Nou mag vanaf vandaag ook zonder mijn vaste groom mama (die nodig was voor het rijden met de trailer) naar concours want net mijn aanhanger rijbewijs gehaald *\o/*

Gefeliciteerd! :D Lekker zelf op pad .

Nann__ schreef:
Vera, filmpje ziet er goed uit. Hij lijkt ook wat terug te komen de eerste 2 hindernissen dus als je hem daar voorwaarts kunt blijven rijden dan weet ik zeker dat het goed komt!

Thanks! Klopt inderdaad, dat is echt onze valkuil dat zij makkelijk terug komt voor de sprong en dat ik daarin nog net met wat meer lef aan moet rijden.

Afgelopen springles ging dat al beter :=, maar op wedstrijd is het lastiger.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:19

@Nann, John bouwde wel maar was de officiële indoor cross zeg maar haha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:27

Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!

Mooie foto’s Vera!!

Eerlijk gezegd koop ik eigenlijk nooit foto’s.

Vandaag weer wedstrijd gehad. 1e ronde ging echt niet fijn en netjes. Foutloos en de barrage liep al een stuk fijner. 2e ronde ging gewoon weer. Was nog 6&5e.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 00:07

Goed hoor! Gefeliciteerd :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:47

Pff ik lig ziek thuis op de bank, mijn man is wel naar de wedstrijd (nadat we vanmorgen iemand gezocht hebben die hem kan rijden).
Hij moet na Penelope Leprovost rijden.
Komen wel vaker bekende ruiters daar.

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:49

Ik vind het altijd zo jammer dat je maar 1 parcours voor punten kunt rijden, kost zoveel tijd en gedoe/geld voor die twee minuten in de ring..helemaal als je dat vergelijkt met de dressuur.. wat vinden jullie?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:56

Eens. Ik start daarom vaak een jong paard hc extra.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:01

Hier zijn bijna altijd 2 parcoursen voor punten.

Vandaag naar Koudum geweest. Waaide behoorlijk onderweg, maar konden er veilig komen. Eerste ronde ging wat zwaar, paard moest mesten, maar deed dat niet. Wel foutloos. Barrage ging weer vertrouwd. 2e ronde direct op tijd kon ik mooi kort draaien en paar keer en hij deed goed mee. Vond 2x 1e echt een mooie beloning.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 22:05

Je bent lekker bezig Lithya!
Hier ook meestal wel twee rondes voor punten gelukkig :)

Hier lekker rustig verder aan t rommelen met Harvey. Eerste galopje is ook een feit!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:21

Hier wisselt het heel erg, maar indien een parcours rijden de ruiters inderdaad vaak rondje HC of starten eventueel flexibel.

Goed bezig Lithya! Gefeliciteerd!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 07:25

Klinkt goed Laura!!

Hier doen zo voor het Fries kampioenschap l springen maar 1 rondje met barrage. Dat kun je toch met alle goede wil van de wereld geen kampioenschap noemen?