Roosjenat, het M2 is bijna in het zicht! Dus leuk dat je al met de keertwendingen bezig gaat. Lukt travers ook al?
Mijn planning rond de paarden moet telkens wat aangepast worden, knie schiet niet op. Is na bijna 2 weken nog steeds erg dik. Met een beetje geluk morgen uitslag van de MRI. Ben echt zo blij als ik weet waar ik aan toe ben omdat het herstel tot nu toe echt ruk gaat.
Kristall ging vanochtend wel echt heel fijn

Morgen weer naar Karel en Lakaj

Op zulke momenten mis ik mijn eigen paard (en het hebben van een eigen paard) des te meer.
. De eerste paar maanden was het even elkaar leren kennen en zijn onzekerheid eruit krijgen maar hij is toen heel snel van een super schrikkerig paard naar helemaal geen schrikkerig paard gegaan. Daarna gingen wij ook super snel vooruit.
. Vorige maand weer voor het eerst wedstrijd gereden sinds mijn gebroken arm, dit was de eerste selectie van mijn kring. Deze ging eigenlijk best wel goed. Ik was ook nog eens mijn sporen vergeten, zonder krijg ik hem nog net niet genoeg aan mijn been. Dit was wel iets te merken in de proef maar als nog super punten. Ik had 193 en 190.5 punten.
voor de rest mag k niet klagen. Iets meer impuls zou fijn zijn, maar thuis is dat prima en op wedstrijd doet hij zijn best. 20x60 zijn ook best wat meters voor een paardje van 1.48
. Zag alleen dat dit topic activer is dan het M2 topic dus daarom maar hier gemeld
. 

moet ook zeggen dat ik al een tijd niet heb kunnen lessen (verkoop huis, en nu op zoek naar een nieuw huis, dus even andere prioriteiten) maar gezien de lockdown voorlopig toch geen wedstrijden