[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:06

En dan zeker op concours, dan is het bij die van mij toch altijd al wat lastiger :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:11

Met die van mij ook hoor. Stond oo krukje om aan te singelen.

Ben ik net mooi aan het rijden, wordt m'n paard ingepikt door mijn vader. Vind hij paard ook nog hoog opgooien in de draf. Ik snap er niets van. :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:05

Herkenbaar.... mijn paard wordt ook regelmatig geconfisqueerd door mijn dochter.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:58

Mijn springsingel is 1,30 Jes, dus ja je hebt een dikke reus _O-

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:02

Jullie gaan allemaal weer goed op wedstrijd.
En singels tja, mijne is weer een beetje aan vervanging toe.
Is een leren singel met aan 1 kant elastiek en wel 135 lang geloof ik (Ik heb voor de duidelijkheid een D pony :') )
Dus Goldie je bent niet de enige met een dikke reus.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:51

Pff ook ik eindelijk weer even tijd om te reageren.. Drukke week gehad!
Mijn singel is 130 lang haha!
Mijn facebook mag je ook wel toevoegen, ik heet Mette Oros haha :P
Startlijsten is inderdaad helemaal nieuw maar vind het zelf niet echt fijner op geworden!
Snorlex: Goed gereden toch, kan je blij mee zijn :)

Donderdag zijn we gefilmd voor RTL 4 met school, ben benieuwd hoe het wordt _O-
Verder ga ik in Hellendoorn L1 starten 2e paasdag en ga volgende week vrijdag b springen in Zwolle.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:24

Afbeelding
Zal zo op de computer even beter reageren. Maaaar we hebben onze eerste bb cross overleefd! Twee stops in het springparcours. Mick vind mensen naast de sprong nou eenmaal eng dus zodra ze dat doorhadden ging ie weer xd.
Cross ging top en lekker tempo alles doorgereden. Wel nog ergens random een stop maar dar mag de pret niet drukken!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:25

Mooie foto. Stoer Lau!
Ik heb nu een 115 singel gekocht. eens zien hoe die zit :D

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:28

Haha wat een stoere foto! :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:47

Gave foto!!!
Moest jij in de ochtend? Volgens mij hebben er later op de dag veel mensen afgemeld.. Zag een foto van de bodem, pfoe niet best :=

Ik heb vandaag m'n vriendinnetje inclusief pony naar het strand gebracht :) ijskoud, maar echt een mooie ervaring voor die twee :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:49

Ik hoop dat Markelo volgende week beetje te doen is :=

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 20:25

Mijn fb is ook meer een wat heb ik in het weekend met m'n knol gedaan :')
Hahaha lachen Mette! Waarvoor precies?
Leuk Goldie!
Ik was pas om twee uur, was startnummer 157. Inrijden was niet te doen. Heb alleen even ingestapt, rondje galop en toen over boomstammetje. Door naar de DA, hartslag van 44 ofzoiets. De cross was de bodem prima. Zijn die paden ook gewend sinds we er wekelijks rijden :P Banjerde rustig door het water heen en dat heksenoog was ook no problemo. Hartslag na afloop was 64.
Heb vanmorgen ook maar meteen crossbeschermers gekocht bij Canter Equipment. Van PE (?) hele fijne dingen zijn het!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 20:40

Voor het programma lifestyle experience op rtl 4 ofzo iets!
Om de opleiding te promoten. Ik sta er alleen iets te veel op dus hopelijk bij het eind filmpje niet zo vaak :')

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:23

Goldie schreef:
Mijn springsingel is 1,30 Jes, dus ja je hebt een dikke reus _O-

Ach ze is ook 1,72/1,75 m :oo
Hindernissen lijken ook helemaal niet zo hoog als je erop zit ;)

Laura gave foto!
Mette gaaf!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:34

Gefeliciteerd met je debuut Laura! Gave foto er aan over gehouden!

Net nog puntje erbij gereden met de hengst in M1 dressuur, over een paar uur op om pony dochter te wassen etc en dan morgen middag zelf met mijn zwarte. Heb het aanbod om tussendoor nog te springen maar vriendelijk afgeslagen hahaha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:42

Noh.. wat flauw Urielle.

Jes, als je langs de hindernissen rijdt, lijken ze niet zo hoog. Als je ze springt blijven we even hoog helaas.

Ga je morgen nog baar sonnega Gomir?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:48

paljaslaura schreef:
[ [url=m/wVxHHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal zo op de computer even beter reageren. Maaaar we hebben onze eerste bb cross overleefd! Twee stops in het springparcours. Mick vind mensen naast de sprong nou eenmaal eng dus zodra ze dat doorhadden ging ie weer xd.
Cross ging top en lekker tempo alles doorgereden. Wel nog ergens random een stop maar dar mag de pret niet drukken!

Top toch voor de eerste keer!! Leuk hoor! Hele stoere foto! Die beschermers ga ik denk ik ook kopen.

Leuk goldie, wou je zelf niet op paard het strand op?

Ik ben bang voor het weer deze week en dus de bodem carola voor sgw Markelo.. We gaan het zien.

Mette wel ff linkje hier hè?! Dat willen we zien :)

Gefeliciteerd Urielle met je punt! Op naar het Z :)

Ik heb vandaag dressuur puntje gehaald. Ze liep ook wel fijn. Aanleuning moet stiller maar daar werken we aan.
Springen was waardeloos, op voor terrein echt heel fijn. In de ring qua spanning viel het mee. Toen stopte ze ineens. Daarna voelde ze helemaal niet meer zeker. Zelfs echt onzeker. Ik heb afgegroet want dit gaat niet de goede kant op. Het lijkt alsof haar zelfvertrouwen wat weg is . Volgende keer misschien eerst even B rondje voor het L. Ook de privé juf maar es aan de jas trekken.

Volgende week mijn laatste B cross. Hopen op mooie afsluiter in Markelo :) gelukkig nog geen L want na vandaag zou dat denk ik niet verstandig zijn!

Ik zie trouwens 'rijmt op Pim nonnenklooster ' (heeel cryptisch) echt overal op reageren zeg hahaha

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:58

Gave foto Laura! Ziet er stoer uit!
Haha leuk Mette! Ik ben ooit toen ik nog klein was geïnterviewd door TV Noord over de zwemclub van mn moeder, waren toen aan het protesteren ofzo. Ik was zo zenuwachtig dat ik mezelf opeens Judith noemde (zo heet m'n zus) en dat ik al een flinke tijd bij de club zwom en meedeed aan wedstrijden terwijl ik dat dus nooit heb gedaan :'). Niks voor mij dus.
Gefeliciteerd met je punt Urielle!
Jij ook gefeliciteerd met je punt Elke, jammer van het springen! Rondje B lijkt een verstandige keuze! Hopelijk springt ze de volgende keer weer wat zekerder rond!

Moeder en zuslief hebben dat gestippelde monster weer wit gemaakt voor mij. Morgen de cross clinic rijden tijdens de appie dag. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen, hopelijk is ze net zo nuchter als altijd.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 00:31

Lithya schreef:

Ja! Daar ben ik tenminste wel welkom :D
Heb hulp kunnen regelen dus nu kan ik met een gerust gevoel op pad ;)

Startplek op indoor Tolbert is inmiddels ook geregeld voor woensdag. Toen bepaalde mensen zich ermee gingen bemoeien was er ineens binnen 10 minuten wel plek voor me :+

Mijn paarden hebben allemaal een 1.25 singel, passen ze allemaal in :D Hoewel hij voor Gupje wel aan beide kanten op het vijfde gat moet :j

Mooie foto Laura!
Ik hoorde ook al slechte verhalen over de bodem, fijn dat jij toch hebt kunnen rijden!

Succes morgen Urielle! En NL natuurlijk ook!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 03:29

Gefeliciteerd met je punt erbij Elke, maar wat jammer van het springen! Hopelijk is ze snel weer op de rit.

NL succes met crossen. Lijkt me heel leuk maar de Appiedag is veel te ver voor ons.

Gomir succes morgen, welke gaat of gaan er mee?

Echt rot, kan niet slapen omdat ik mijn knie heb doorgereden op zo'n stom naadje van mijn rijbroek. Straks even gaasje zoeken voor er over.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 07:42

gomir schreef:
Lithya schreef:

Ja! Daar ben ik tenminste wel welkom :D
Heb hulp kunnen regelen dus nu kan ik met een gerust gevoel op pad ;)
!

Welk startnummer? 25&3? Ben er zelf tegen 11 uur.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:01

Wat balen Elke... Even een rondje B volgende keer is misschien wel een goed idee :)

Tja zelf naar het strand is ook leuk, maar nu kon ik haar mooi even helpen en in het begin vasthouden. Kan ook geen 2 beesten trekken met mijn auto, en ach ik kan zo vaak naar het strand... 15/20min te paard en ik ben er :j
We willen wel een keer samen, maar dan moet haar pony wat beter in conditie zijn :)

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 09:34

Echt gave foto's laura! Zag ze op fb voorbij komen!
Mijn singel is 135 en paard rond de 174.

Weet niet wat paard opeens mankeerd, donderdag uitgebeld in bronneger.. Hij heeft nog nooit een hindernis geweigerd dus waar dit opeens vandaan komt?! Vrijdag met de springles was hij ook echt niet van plan om te springen, heb hem uiteindelijk nog wel het parcour door gekregen...

Dinsdag eerst maar een rondje bb doen en daarna b.. 6 april een oefencross in oenkerk, hoop dat hij dan wel weer wil springen. -O-

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 10:31

Als de mijne 2 dagen achter elkaar niet wil springen sta ik wsl. De 3e dag bij de veearts.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 10:34

Balen Elke! Misschien toch rondje B vooraf. Kan geen kwaad!

Apart Eva. Maar twee dagen gelijk achter elkaar springen is naar mijn mening ook niet helemaal nodig.
misschien is het wel iets met het lichaam van je paard?