Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 13:53

PSvanLot schreef:
WenK schreef:

Met regulier soms wel. En dat zal nu met die meetmomenten niet anders zijn. Als ik al hoor wat er hier in de buurt georganiseerd wordt komend weekend! Binnen de 10 kilometer van mijn stal weet ik zo al 5 meetmomenten voor alleen al.as weekend.

Je hoeft in principe niet te wachten, als je op zaterdag je 10e wp rijdt kun je op zondag een klasse hoger starten. Dat wordt wel vaker gedaan.

Alleen weet ik niet of je wanneer je online start, dat kan omdat je punten later komen natuurlijk.

Klopt, heb ik ook wel eens gedaan. Maar er kan in de verwerking wel vertraging zitten met de gewone wedstrijden, dat bedoelde ik. Dat jij op 7 juni je pinten haalt, op 14 juni een klasse hoger start en je 10e punt pas daarna verwerkt wordt. Op die manier heb ik wel eens een foutbrief gehad. Was een kwestie van protocollen inscannen en opgelost hoor, maar daarom dus dat ik altijd adviseer om bewijs van uitslag te bewaren zodat je indien nodig kunt aantonen dat je startgerechtigd bent.

Suzan_bobar

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:01

Vandaag de punten van 4 juni binnen. Net geen winstpunt 175 punten. Kan mij helemaal vinden in de punten en het commentaar. Daar kun je weer wat mee. Fijn ook dat de punten er zijn voor de volgende proef. Deze week filmen we niet, maar volgende week wel weer.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:13

Ik heb ook mijn punten binnen van 4 juni voor de L1, 202 punten. Iets minder dan vorige keer maar ik heb wel mijn doel behaald. Vorige keer een protocol met allemaal 7ens, wilde nu voor 8en rijden. Ik weet dat ik dan vaak in het begin wat slordiger rij en dat is nu dus precies gebeurd waardoor ik ook 5en had. Nu de slordigheidjes er uit maar wel voor die 8en blijven rijden en dan ben ik helemaal tevreden.

Ik rij weer mee voor de 25e, vanaf juli ga ik denk ik meetmomenten rijden ipv online proeven.

Suzan_bobar jammer dat je geen winstpunt had maar als je je kan vinden in de punten en fijn commentaar hebt dan is het ook niet zo heel erg. Ik ben tot nu toe echt blij met de protocollen, fijn commentaar.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:20

Dee_Es schreef:
Ik heb ook mijn punten binnen van 4 juni voor de L1, 202 punten. Iets minder dan vorige keer maar ik heb wel mijn doel behaald. Vorige keer een protocol met allemaal 7ens, wilde nu voor 8en rijden. Ik weet dat ik dan vaak in het begin wat slordiger rij en dat is nu dus precies gebeurd waardoor ik ook 5en had. Nu de slordigheidjes er uit maar wel voor die 8en blijven rijden en dan ben ik helemaal tevreden.

Ik rij weer mee voor de 25e, vanaf juli ga ik denk ik meetmomenten rijden ipv online proeven.

Suzan_bobar jammer dat je geen winstpunt had maar als je je kan vinden in de punten en fijn commentaar hebt dan is het ook niet zo heel erg. Ik ben tot nu toe echt blij met de protocollen, fijn commentaar.

Mooie doelen! Zo gaan wij niet over naar een volgende klasse voordat er dubbele winst is in een proef. We krijgen er nu nog eentje terug van 11 juni, dus moeten we nog even geduld hebben. Dan staan we op 10. Het was de bedoeling dat we zsm door gingen omdat ponybeest te koop gaat. Daar zijn we nu weer even op teruggekomen omdat de laatste 3 bij 1 winstpunt per keer bleven. Nu is de pony behandeld door Wim van Dijk en zit duidelijk beter in haar lijf. Dus toch maar nog even zondag proberen dubbel winst te rijden. Puntjes sprokkelen is alleen jezelf dubbel tegenkomen in de volgende klasse

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:30

4 juni hier ook binnen!! 194 punten. Al sneller binnen dan de vorige keer, hoop dat het voor degenen die hier al een tijdje wachten ook snel binnen is!

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:31

En zo hoeft een ander niet perse dubbele punten te rijden en gebruikt de 180 punten proeven lekker om verder de volgende klasse in te gaan.

Iedereen zo z'n eigen manier!

Vandaag ga ik weer een proef opnemen! Even kijken of het beter gaat dan vorige week, daar was ik echt niet zo heel tevreden over. Geen grote fouten, maar net niet stabiel genoeg in mijn ogen. Als ik het zo lees, hoef ik nog niet voor 11 juni te gaan refreshen...

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:35

Ik hoop ook gauw mn punten van 4 juni te mogen krijgen. Ik heb hem 31 mei al ingestuurd dus inmiddels al 2 weken in de wacht. Ik ben er erg benieuwd naar :)

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:36

Sakura789 schreef:
En zo hoeft een ander niet perse dubbele punten te rijden en gebruikt de 180 punten proeven lekker om verder de volgende klasse in te gaan.

Iedereen zo z'n eigen manier!

Vandaag ga ik weer een proef opnemen! Even kijken of het beter gaat dan vorige week, daar was ik echt niet zo heel tevreden over. Geen grote fouten, maar net niet stabiel genoeg in mijn ogen. Als ik het zo lees, hoef ik nog niet voor 11 juni te gaan refreshen...

Natuurlijk, ieder zijn manier. Succes vanavond!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:37

Gefeliciteerd met jullie punten :D
Ik wacht nog geduldig af voor 4 juni

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:50

Jeeeeh ik heb m'n punten van 21 mei binnen! Schijnbaar was de proef erg onscherp, wat ik op mijn telefoon/computerscherm totaal niet zie. Gelukkig de enige keer dat er is gefilmd met het toestel van m'n stalgenootje. Nu even wedstrijdstop en rustig trainen aan de aandachtspunten die steeds terugkomen en aan het L1 :)

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:11

Ik heb net mn punten van het M1 van 4 juni binnen 202,5
Vanavond, als de bak droog is na de enorme regenval van gisteren, weer filmen voor 18-6

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:18

12 juni al ingestuurd voor de 18e, hoop dat de achterstand snel bij is!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:19

Ik heb die van 4 juni van de M1 ook binnen, 185,5.
Tevreden want was niet de fijnste proef tot nu toe.

Nu nog wachten op die van 21 mei :P

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:20

Hier nog niks :-(

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:23

Yevrah schreef:
Hier nog niks :-(

Je bent niet de enige, hier ook nog niets.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:26

Hier punten voor 4 juni wel ontvangen, filmpje ingestuurd op 4 juni, half uur voor de deadline.

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:38

Yes ik ook de punten binnen van 4 juni. Ook winst :D

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:49

Iedereen gefeliciteerd met de punten! Hier helaas nog niks.
Wij hadden 1 juni al ingestuurd, 14 dagen wachten is toch wel lang hoor..

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:02

Ik wacht ook nog even met jullie mee op de punten van 4 juni. Wij hadden ook de video al ingestuurd op 1 juni. Ik snap dat de KNHS hun best doet maar vind het toch wel erg jammer dat we zo lang moeten wachten.

De rest allemaal gefeliciteerd met de behaalde punten!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:12

Wacht nog op 28 mei

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:14

Gefeliciteerd met de punten allemaal!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:15

dell_1 schreef:
Wacht nog op 28 mei

Pfff, dan is de lol er ook wel een keer af. :(:). Hopen dat je dan wel een mooie winstpunt te pakken hebt, dan wacht je niet helemaal voor niets!

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:15

WenK schreef:
Haha heb vanmorgen met een lesklant een filmpje opgenomen. Was weer hilarisch... Om netjes bij C te staan moet ik in de wei gaan staan. Geen punt verder, ware het niet dat de shetlander besloot mij als schuurpaal te gebruiken. Mooi stil filmen is dan best een uitdaging kan ik je vertellen...

:D :D

Oh geweldig! Bij ons vorige week ging een paard in rodeo door de wei heen tijdens het opnemen. Leverde een mooie middendraf op

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:43

Iedereen gefeliciteerd met de punten!
Ik heb ze ook binnen, 196 in het M1 :D
Helaas 0 commentaar op het procotol alleen als opmerking, Mooie proef. Lekker vlot gereden

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:46

Hier ook de punten binnen van 4 juni, 195,5 in het M2 en super fijn commentaar dus erg tevreden! Nu nog afwachten voor de punten van 11 juni :D