[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Snow_White

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:56

Wat een leuk paard DR!

De tekening van mijn merrie is eindelijk af <3

Afbeelding

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:11

Ohhh een vos, ik hou ervan! Gefeliciteerd, en veel plezier met hem dr!
Sw, prachtig. Je zal toch maar zo kunnen tekenen. Wow

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:57

DR gefeliciteerd!!! Hoop dat hij al je dromen gaat waarmaken, iig is ie knap!

Wat een onwijs mooie sprekende tekening SW! Goed gelukt :)

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 09:43

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal <3! Ik hoop dat we nog lang samen mooie avonturen gaan beleven. Eerst er maar eens op thuis haha :+

Wauw mooie tekening SW, gaaf om te hebben ook.

Misschien er overheen gelezen maar hebben mensen komend weekend nog wedstrijd staan?

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 10:45

Komende zaterdag. Zag 7 starts staan in het z1 en vaak op die locatie loopt er best wat knaps mee. Ben benieuwd hoe we het er vanaf brengen. Nog meer mensen?

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:36

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:25

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:08

DR SUPER leuk stukje!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 16:38

_Snow_White schreef:
De tekening van mijn merrie is eindelijk af <3

[ [url=m/AIfTBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! <3

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 20:45

Dankjulliewel :D gaaf hé en we hebben nog niet eens wat gepresteerd :+

Gister les gehad van mn eigen instructrice en vandaag zijn we naar joyce geweest. Gister thuis was hij wat druk maar super braaf! <3 hij uit die drukte in enorm gaaf te gaan sjouwen dus helemaal prima haha verder super braaf. Bij Joyce vond hij het helemaal niet spannend waardoor ik zelf aan de bak moest en niet alleen maar kon zitten en kon genieten haha.
Ik heb volgende week dinsdag wedstrijd, zou eerst jonne meenemen maar nu ga ik maar gewoon met Winando proberen. In het kader van niets te verliezen...

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:48

In welke klasse mag je starten?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:54

Ik gok gewoon Z2 aangezien hij al lichte tour is?
Of is het para?
Super leuk ik wens je heel veel plezier en alvast succes

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:54

Ik mag en moet Z2 met hem starten maar dinsdag is het paradressuur :)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:56

Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan en wat de rest van je nieuwe topper vindt.

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:20

Yeeh, wat goed nieuws Roos!

Wat een knapperd absque.

Wat fijn dat het de laatste tijd zo goed gaat Laura.

Boscrossen met dit weer is echt heerlijk Noukie!

DR, gefeliciteerd! Wat een knapperd. Mooie vos.

Pff SW, ik zou willen dat ik zo kon tekenen. Wat mooi!

Excuses voor de korte reactie, zal straks even uitgebreid reageren! Ben net terug uit Praag en het is hard gegaan in de tijd dat ik weg ben geweest :D :+ .

Hier verder niet zo veel. Syl gaat wel oké, laatste paar dagen wat minder gereden, dus ben benieuwd naar zaterdag. Hij is een beetje aan het hoesten.

Juul gaat super fijn! Moet op zoek naar een nieuw zadel, maar dat wordt nog wel een dingetje. Ik ga mij in ieder geval rustig oriënteren.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 19:36

Leuk stuk DR en succes vast dinsdag!
Mella ook succes zaterdag, en Emma natuurlijk :)

Emma, lekker ook Praag! Gewoon vakantie of studie/werk?

Ik mocht vandaag lekker op de pijnbank bij de fysio :+ Benieuwd hoe het morgen voelt :D Gister wel fijn gelest ook.
En Flevolander, ik ga de 5e ook. Alleen ik heb heel 'dapper' Z2 opgegeven :+ Dus grote kans dat we elkaar net mislopen dan..

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 14:49

Mag ik ook gezellig meekletsen? Mijn voornemen voor 2020 is weer z1 starten. Mooie mijlpaal want het is paard nummer 10 in het z1.
Ice is mijn paard van 1.88 als 3 jarige aangekocht en nu 6. We zijn in het l1 begonnen en mochten in het l1 en l2 door naar de regio. Helaas raakte hij daarna geblesseerd door een dom ongelukje in de wei en lagen we er 5,5 maand uit. In augustus zijn we de m1 onveilig gaan maken en met regelmatig scores boven de 200 zijn we de m2 in gegaan.
Dat loopt nog wat wisselend omdat hij binnen soms heel kijkerig kan zijn. Wel 6 puntjes nu, ik mag versneld promoveren. Ik heb nog 1 selectie wedstrijd staan in het m2 en twee wedstrijden voor een competitie die ik nog uit wil rijden maar daarna de grote ring in. Spannend weer!

DR gave nieuwe aanwinst. Leuk dat je bij Joyce lest. Ik heb een jaar boven jaar kantine gewoond.

SW wat een gave tekening!

Iedereen een leuke kerst gehad?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:26

Welkom Nimber!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:39

Welkom nimber!

Hier rustige kerst. Gister met schoonfamilie en vandaag oma te gourmetten gehad. Vriendlief is die nu naar huis aan het brengen.

Bij jullie?

Bij ons wedstrijd afgelopen zaterdag dramatisch. Weer in de staak. Eerste ronde daarmee uitgebeld dus - 2. :=
Tweede ronde afgegroet. Moet zeggen dat ik niet echt te spreken was over de jury, maargoed. Volgende ronde weer beter, we weten in ieder geval nu dat je maar 20 sec staak hebt max voor het je twee wp kost. :')

Heb trouwens een beetje een gek iets waar ik de laatste paar weken echt tegenaan loop. Paard 2 is altijd erg moeilijk met rijden. Strak, snel en tdh. Eigenlijk gaat hij juist de laatste paar weken super fijn, maar... Maar 20 min ongeveer. Daarna vallen we weer in oud traject. Tdh, strak en wegdrukken. Dit is overigens ook het paard dat erg lastig spieren opbouwt, alhoewel hij er voor zijn doen erg goed uitziet op het moment.
Iemand enig idee?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:46

Mella miss even die 20 min rijden en daarna lekker lang uitstappen en Kijken of je er steeds 5 min aan vast kunt plakken en zo uitbouwen.

Ik heb vandaag ook ruzie met douwe gemaakt hij wilde niets en ik vroeg niets bijzonders hij liep met de handrem erop dus even flink naar voren gejaagd om daarna nog even rustig de travers en schouder binnenwaarts en keertwendingen te kunnen doornemen. Morgen weer een dag en dan pak ik hem ook even streng aan in de hoop dat het nu weer even klaar is.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:28

Nimber welkom!

Mella zonde van je wedstrijd.
En lastig met rijden zeg, ik zou denk ook even na de goeie 20 min stoppen en dan kijken of je dat heel rustig uit kan bouwen.

Laura, jammer dat het niet fijn ging vandaag, morgen weer een dag!

Ferro is de laatste tijd ook minder, start stijf op en wat terug met rijden, hangen en sterk zijn voor, krijg ‘m er niet fijn doorheen.
Moet ‘m echt flink aan zetten om ‘m aan het werk te krijgen en dat vind ik gewoon niet altijd leuk...

Nu een paar daagjes Someren, lekker het bos in, jammer genoeg dan ook enorm sterk voor, hangen en trekken...
Bos is erg nat, misschien een beetje balansprobleem ook.
Laat ‘m nu maar wat losser voor en zijn ding doen en zo toch maar gewoon lekker genieten.
Verder wel heerlijk even eruit!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:33

Heerlijk! Je hebt fantastische temperaturen ervoor en volgens mij is het weer ook niet slecht. Geniet ervan Nouvel.

Laura, rot alrijd als ze zo'n dag hebben. Hoop dat het bij een dat blijft en dat hij er morgen weer is.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:34

Welkom Nimber!

Kerst was prima, kerstavond bij oom&tante gegeten, gister bij papa waar mn broertje (die in de keuken werkt) echt top 4 gangen neergezet heeft en vandaag bij mama. En vandaag heerlijk uitgewaaid in het bos, dat was wss mijn hoogtepunt :')

Wat zuur Mella. Ik ook altijd gedacht dat het 60sec verzet was.. := maar sowieso heel vervelend, je gaat niet op pad om stakend in de ring te staan.
Misschien idd voorlopig dan maar 20min werken? Kan verzuring zijn? Ik weet niet of je ooit bloed hebt laten trekken, of daar nog wat zit? Maar als ie wel goed begint zou ik ook stoppen voor het weer minder wordt en kijken of je dat steeds kan uitbouwen

Laura, idd hopen dat hij morgen er weer staat. Ik vind dat soort dagen soms wel echt lastig: zijn ze nou stout, hebben ze een pijntje, is er wat anders...? Daardoor vind ik het dus ook lastig om te besluiten of ik nou doorpak, of juist een stap terug.

Nouvel ook al wat minder. Soort van gezamenlijk winterdipje.. Snap dat je ook niet altijd in hebt om m er dan doorheen te moeten duwen. Een keer is dat oké, maar als je m steeds moet aanjagen/motiveren gaat de lol er wel af. Paar dagen bos is dan wel even top iig! Even de zinnen verzetten :)

Hier besloten dat we een beetje vakantie vieren. Longe, beetje lang/laag op mn springzadel, bos, springen... Volgende week weer eens een dressuurzadel erop :+ Hoop ik ook dat tegen die tijd mn rug/heup/lies weer een klein beetje normaal willen functioneren ook, dat zal vast helpen in de zin om te trainen :') Maandag was ie trouwens wel écht heel ruig stukjes.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:07

Mella verzuurd hij misschien? Train je die 20 min in 1 houding? Stap je tussendoor ook even aan een lange teugel?
Je zou eens naar een kliniek kunnen gaan en een bloedje laten trekken voor het rijden en op t moment dat hij op slot slaat.

Ik probeer die 20 sec echt wel uit te rekken voor ik iemand uitbel, helaas moet je soms wel. Is als jury ook niet leuk.

Mijn kerst was heerlijk, kerstavond bij mijn vader met een buffet,gister al vroeg twee op t werk gereden en daarna onder de douche en pyjama aan. Samen met vriendlief gebruncht op de bank onder een dekentje en Netflix aan tot we gingen gourmetten samen, nog steeds voor Netflix. Ik hou ervan.

Vanmorgen even snel m’n eigen een aai gegeven en toen weer naar huis, dagje opzitten en pootjes geven bij de schoonfamilie en uit eten.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:57