Fijne feestdagen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2e ging wel wat beter dan de 1e. Maar beide rondjes 1 balk. Ben daarmee in het midden/bovenmidden geëindigd. Ze was wel weer enthousiast in ieder geval
zette het op een lopen en scheef weg te rennen en toen stonden daar ineens mensen die gezellig stonden te ouwehoeren (in het midden van de bak)
voor het parcours zou het best goed voor hem zijn en denk dat hij die entourage best aan kan. Het inrijden alleen niet.
vibabu schreef:16 man aan het rijden met paarden en op een gegeven moment stonden er 10 mensen rond de inspringhindernis (gezellig te ouwehoeren). Zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant tussen de hindernis en de hoefslag. Daarnaast waren er nog ruiters die ook even rechtsom wilde losrijden. Niet alle paarden konden daar tegen waarop sommige 180° ineens omdraaien en weg wilden rennen wat niet ging want te vol.
Toppunt vond ik wel de man die het leuk vond om op zn hurken achter een hindernis te gaan zitten om zn zoon? te filmen hoe die over de inspringhindernis sprong
Cioccolato schreef:Leuk!
Ik ram nog wel eens mensen die aan de buitenkant bij de hindernis staan bijna op de hoefslag.. Vind dat sws een nare plek..
Was nog een keer mijn teugel kwijt en aan het eind toen we over de finish waren sprong ze ook nog eens een sprong die ze helemaal niet moest springen..
Hoop dat ik morgen eerder van mijn werk weg kan, dan kan ik finale rijden morgenavond.
Nann__ schreef:Hoe gaat het bij jullie? Thuis en je paarden?
(dit is van sept, dus we zijn nu een stuk verder).
2 dagen achter elkaar springen is wel fijn trouwens. 2e dag is ze een stuk tammer.