Meestal stille meelezer maar breek even in want volgens mij zit jij niet zo ver weg van mij Cheyenne en Danielle Laarhoven komt hier wel in de buurt en is, vind ik, erg goed.
Hier is het ook wit. Moet zo op pad om mn schrijfster te halen en vanmiddag te gaan jureren. Heb dr zin in al trek ik wel een kwartier extra uit voor een rit van anders 35 a 40 minuten.
0000, bedankt voor de tip, Danielle is inderdaad een afstand die nog te overzien is, ik zal haar eens een mail sturen.
Michael Hamerslag zit toch op minimaal 1.5 uur reistijd en volgens zijn site moet je dan minimaal iets van 6 paarden hebben om te laten behandelen. Ik heb er maar 2 dus dat gaat hem niet worden.
Zit er wel veel variatie in zo'n dagje proeven beoordelen Ynske? Ik moest wel eens invallen en dan zat ik een hele dag in de bak de proeven voor te lezen aan de ruiters....maar na 25 proeven f1 f2 en f3.... gaaaaap
Ik heb Danielle van Laarhoven benaderd en ze komt. Helaas pas over 3 weken eerder was er geen tijd. Zadelmaker komt 6 februari, mits mijn baas me die middag kan missen, dat moet ik morgen nog even overleggen. Hopelijk kunnen beide wat betekenen voor Bonita. Tot die tijd hou ik het wel even bij longeren. Ik ben bang dat ik het anders erger maak, al weet ik niet of het een lichamelijke issue is of een karakter trekje. (het oren in de nek trekken en dreigen met bijten als ik een zadel op leg)
Ik schok van het weekend wel van de pony van een stalgenootje. Die had vernomen dat ik de zadelmaker liet komen. Een beste drukplek (hardere schijf) waar al witte haren op kwamen. (wel lastig te zien wat het is een stekelvos met al veel witte haren tussen de bruine) Haar zadel is net als mijn zadels afgelopen voorjaar nagekeken door een 'vakbekwaame zadelmaker' maar die hoeft hier dus niet meer te komen. Alle 3 de zadels liggen voor geen meter
Wie heb je laten komen cheyenne? Mag ook via pb. Ik zit wel ongeveer in jouw regio namelijk.
Hopelijk kan danielle wat betekenen! Fredje deed goed zijn best in de les vanavond. Ik moet nog veel consequenter zijn en nog wat secuurder voor wat betreft de controle. Hij moet écht wachten en echt vertrekken op mijn hulp. Ik neem met net iets te weinig genoegen. Dus weer wat werkpuntjes!
Jeeeeej, vandaag had ik mijn ochtendcursus voor het rijden met aanhanger en aansluitend examen en we zijn geslaagd Nu mag ik eindelijk legaal de weg op
Ja vanmorgen was het echt glad. De cursus begon al om half acht en er was zelfs even sprake van mogelijke aflassing van examens. Gelukkig viel er niks meer bij aan sneeuw en ging de zon schijnen.
Ben sinds 3 maanden in het bezit van een 3,5 jarige welsh, waar ik dit jaar ook mee wil starten. hij meet nu 1,51, ben benieuwd of hij nog veel groeit. Hebben jullie daar ervaring mee?
En heb nog een knappe 17 jarige fjord, zie profiel. Ook altijd mee gestart.
Ik heb afgelopen maandag priveles gehad en voor een deel het knopje negeeflijk in galop gevonden. Moet er alleen nog wel echt heel duidelijk zichtbaar Syb dr op wijzen dat ik die wil gebruiken
En ik heb een andere singel op de kop getikt, helaas bleek ook deze nog aan de erg lange kant maar al beter dan dat er aan hing.
Heeft hier iemand nog een zachte singel van 90 a 100 cm? Die eventueel voor een klein prijsje weg mag?
_cheyenne_
Geplaatst: 30-01-15 21:59
Welkom Tarja!
Knappe Welsh heb je daar. Wat is de afstamming?
Onze Welsh NWR merries groeien vaak nog 1a2 cm door na hun 3e verjaardag.
Edit: Ynske, ik zal morgen eens in de kast zoeken, maar volgens mij is de kleinste 110.