Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik heb een partij zitten stuiteren op de bank! Haha.. ik ben er echt heel erg blij mee! Die beugels gaan waarschijnlijk voor mij heel erg veel verschil maken. Gewoon het idee dat ik ze niet kwijtraak met rijden geeft denk ik genoeg vertrouwen om nog meer te durven. Bijvoorbeeld bij het verruimen in draf hou ik vaak onbewust wat in.. omdat ik mijn beugels dan verlies. Zo ook in de galop op de linkerhand, daar hang ik vaak teveel op rechts omdat ik anders mijn beugel verlies. En dat is natuurlijk niet bevordelijk voor mijn paard. Dus snel bestellen die hap!
Maar ze moet gewoon echt even kilometers maken en dat kan alleen maar door op pad te gaan, en we hebben besloten winter L2 te gaan starten dus dan ook geen gepuzzel met winstpunten meer. 
als ik daar meer duidelijkheid over heb dan zal ik het melden hier
Ondertussen nog maar 2,5 week, die wil ik echt even gebruiken om de puntjes op de i te zetten. Hij mag naar mijn zin nog net wat scherper aan mijn been. Kan ook mooi deze weken gebruiken om hem wat sterker te laten worden in het bovenin lopen, dat houdt hij nog niet super lang vol. De oefeningen zijn geen enkel probleem, die rijdt ik eigenlijk nooit. Hooguit een paar dagen van te voren neem ik ze een keer mee.
Nu nog klein maandje doortrainen