Danique07 schreef:Ik wacht nog op punten voor de 28e (en de 11e maar dat is logisch). Hopelijk komt dat binnenkort.
Hier hetzelfde.. Welke klasse heb jij gereden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phoeboe schreef:Danique07 schreef:Ik wacht nog op punten voor de 28e (en de 11e maar dat is logisch). Hopelijk komt dat binnenkort.
Hier hetzelfde.. Welke klasse heb jij gereden?Ik M2
Caritas schreef:Wat ik me vorige week bedacht: met die meetmomenten waarvan de knhs ook de uitslagen moeten verwerken, zal het nog wel wat extra 'vertraging' opleveren bij de verwerking van de online wedstrijden. (Als je kijkt op mijnknhs bij uitslagen, dan staan daar nog niet heel veel meetmomenten tussen terwijl er al diverse zijn geweest in mijn omgeving, iig in Beesd en Asperen)
PSvanLot schreef:Caritas schreef:Wat ik me vorige week bedacht: met die meetmomenten waarvan de knhs ook de uitslagen moeten verwerken, zal het nog wel wat extra 'vertraging' opleveren bij de verwerking van de online wedstrijden. (Als je kijkt op mijnknhs bij uitslagen, dan staan daar nog niet heel veel meetmomenten tussen terwijl er al diverse zijn geweest in mijn omgeving, iig in Beesd en Asperen)
De verwerking door de KNHS zelf stelt niets voor. De online meetmomenten, daar kijken naar het aantal punten en vullen dat in in het programma. De reguliere meetmomenten/wedstrijden worden uit het concoursprogramma overgeschreven in het programma van de KNHS.
De vertraging zit hem in het niet goed werken van de links, juryleden die er lang over doen, proeven die gemist worden en andere dingen.
Caritas schreef:PSvanLot schreef:
De verwerking door de KNHS zelf stelt niets voor. De online meetmomenten, daar kijken naar het aantal punten en vullen dat in in het programma. De reguliere meetmomenten/wedstrijden worden uit het concoursprogramma overgeschreven in het programma van de KNHS.
De vertraging zit hem in het niet goed werken van de links, juryleden die er lang over doen, proeven die gemist worden en andere dingen.
Zijn het dan de organiserende verenigingen zelf die er lang over doen om resultaten in te sturen. Was nieuwsgierig wat een clubgenoot had gedaan.
MyWishMax schreef:Caritas schreef:
Worden de resultaten wel in een lijst gepubliceerd dan? Ik dacht dat ze daar ook mee op moesten letten om niet als wedstrijd aangemerkt te worden. Dus geen klassement opmaken, misschien dat daarom de resultaten wel doorgegeven worden maar niet als lijst gepubliceerd?
marjolein88 schreef:Klopt niet helemaal ... want een jurylid hier in het topic heeft mij toevallig gejureerd en heeft halverwege vorige week de punten ingestuurd bij KNHS, maar heb ze nog steeds niet in mijnknhs staan.. dus ook de verwerking duurt lang.
PSvanLot schreef:marjolein88 schreef:Klopt niet helemaal ... want een jurylid hier in het topic heeft mij toevallig gejureerd en heeft halverwege vorige week de punten ingestuurd bij KNHS, maar heb ze nog steeds niet in mijnknhs staan.. dus ook de verwerking duurt lang.
Dan is het te hopen dat het goed is doorgekomen! De punten stonden er tot vorige week echt dezelfde dag nog in.
Maar als zelfs dit al achterstallig is dan zouden ze er goed aan doen een weekje leeg te laten om bij te werken...
PSvanLot schreef:Ik hoorde een achterstand van 900 proeven, maar dat is ook niet gek als er iedere week een evenement is.
Caritas schreef:PSvanLot schreef:Ik hoorde een achterstand van 900 proeven, maar dat is ook niet gek als er iedere week een evenement is.
Want stel nou dat je op 1 juni 8 winstpunten had in een klasse en hebt ingeschreven voor een aantal meetmomenten en online wedstrijden en je haalt telkens twee winstpunten, en winstpunten zijn half juni nog steeds niet bijgeschreven, wanneer mag je dan promoveren?
Caritas schreef:PSvanLot schreef:Ik hoorde een achterstand van 900 proeven, maar dat is ook niet gek als er iedere week een evenement is.
Want stel nou dat je op 1 juni 8 winstpunten had in een klasse en hebt ingeschreven voor een aantal meetmomenten en online wedstrijden en je haalt telkens twee winstpunten, en winstpunten zijn half juni nog steeds niet bijgeschreven, wanneer mag je dan promoveren?
MyWishMax schreef:Caritas schreef:
Worden de resultaten wel in een lijst gepubliceerd dan? Ik dacht dat ze daar ook mee op moesten letten om niet als wedstrijd aangemerkt te worden. Dus geen klassement opmaken, misschien dat daarom de resultaten wel doorgegeven worden maar niet als lijst gepubliceerd?
Citaat:Wanneer je punten bijgeschreven zijn. Tussen de uitslag en bijschrijven zit toch geen dagen verschil of dat wel?
WenK schreef:Citaat:Wanneer je punten bijgeschreven zijn. Tussen de uitslag en bijschrijven zit toch geen dagen verschil of dat wel?
Met regulier soms wel. En dat zal nu met die meetmomenten niet anders zijn. Als ik al hoor wat er hier in de buurt georganiseerd wordt komend weekend! Binnen de 10 kilometer van mijn stal weet ik zo al 5 meetmomenten voor alleen al.as weekend.
PSvanLot schreef:WenK schreef:
Met regulier soms wel. En dat zal nu met die meetmomenten niet anders zijn. Als ik al hoor wat er hier in de buurt georganiseerd wordt komend weekend! Binnen de 10 kilometer van mijn stal weet ik zo al 5 meetmomenten voor alleen al.as weekend.
Je hoeft in principe niet te wachten, als je op zaterdag je 10e wp rijdt kun je op zondag een klasse hoger starten. Dat wordt wel vaker gedaan.
Alleen weet ik niet of je wanneer je online start, dat kan omdat je punten later komen natuurlijk.