Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wel prettig dat ze er niet zoooo panisch (meer) voor is, dat je er zelfs van andere ruiters mogelijk last van zou krijgen...
wat ik alleen jammer vind is dat ze eerst altijd pony’s deden en daarna paarden M-L-B waardoor ik toen altijd als laatste was. En nu start ik M.... hebben ze er plots paarden B-L-M van gemaakt en start ik alsnog laatste
(vind ik ook fijn met mijn jonkie volgend jaar
haha) 
maar er zaten ook zulke mooie dingen in
Schouderbinnenwaarts ging gewoon 2x geweldig!! Middenstap ging nog beter dan normaal! Middendraf was ik mega trots op! En ook middengalop ging 2x super!!! (Vooral die middendraf en middengalop zijn voor ons hele moeilijke onderdelen).
helaas was de jury al weg dus ik kon ook niks meer vragen. Maargoed het gemiddelde zal wel kloppen denk ik dan maar
(kwam in ieder geval wel overeen met mijn gevoel)

denk niet dat het winst is. Maar het was leerzaam en hij vond het prachtig om mee te zijn. Volgens mij heeft ie alleen maar zijn oortjes naar voren gehad
daarna nog even met een vriendin en haar Fries in het bos uitgestapt. Was echt de kers op de taart

soms lijkt het allemaal even niet te lukken terwijl je soms vergeet wat allemaal wel goed gaat en je zit er ook helemaal niet ver vanaf dus het moet alleen nog even op zijn plek vallen (en dat kan soms heel snel gaan
) gewoon blijven genieten van je vooruitgang, ook al zie je dat nog niet direct aan de punten, het blijft een jurysport 

we gaan nog lang geen M2 starten, maar de puntjes binnen hebben zou wel super tof zijn
(je moet toch doelen stellen hea?!
)
ik kijk haar vlogs altijd. En leuk doel toch? Gaat vast lukken
mijn doel om ergens ZZ licht te willen starten is ook erg ambitieus aangezien ik zondag pas mijn eerste Z2 wedstrijd heb
fijn dat je het nog even met je instructrice zo bespreken en aan kon werken. Volgende keer gewoon winst rijden!
er zaten hele mooie stukken bij, maar er ging ook nog genoeg fout dus we gaan echt niet altijd winst rijden maar dit pakken ze niet meer af
urosa schreef:Roosjenat fijn dat je andere manier van losrijden gelijk 2 winstpunten opleverde. Mooie bevestiging en gefeliciteerd!
Kimmetje26, had ook al in het andere topic gereageerd maar je zit er dichtbij nu!
Hier een droomdebuut gehad met een prijs en 2 winstpunten. Het was even een emo momentje. Hoe tof dat we Z2 geklasseerd zijner zaten hele mooie stukken bij, maar er ging ook nog genoeg fout dus we gaan echt niet altijd winst rijden maar dit pakken ze niet meer af
![]()
Ik had zijn hals zo geschoren en dat scheelde veel!
[ [url=m/Gk3JMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dit ging vandaag super goed, we hebben alle keren netjes op de letter aangesprongen.