En jeetje dat klinkt niet als een al te best niveau
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb ik ook weleens gedaan. Zo ben ik ook toen bij die cross instructeurs opleiding proefkonijn geweest. Hartstikke leuk. Anne_GTI schreef:Hahaha mooi omschreven Lithya
Ik heb vandaag de pas de deux met muziek geoefend. Dat wordt best leuk.
Bijkomend voordeel is dat de mijne de uitgestrekte draf heel goed onder de knie begint te krijgen. Andere paard kan gruwelijk draven en hij trekt de vos mee. In de uitgestrekte stap gebeurt andersom. De hare wordt daar nog weleens wat traag in, dan trekt de mijne haar weer mee.
Weer eens wat anders dan springen...
Hey Albert Voorn komt er nu op! Effe kijken
_Elke schreef:Lithya schreef:Bedoel je dan het gewone potje Joso uit de super?
Ja precies die ja![]()
Ik zal es navragen in welke hoeveelheid dat dan moet. Ik mocht mailen als ik nog vragen had.
Iemand vroeg ook of je het vooraf kon geven maar dat werkt dus niet. Tenzij je de dag voor een wedstrijd heel veel (echt heel veel) ruwvoer geeft en daar over zout strooit. Dat schijnt dan rustig opgenomen te worden zonder dat ze het meteen weer uitplassen.

Lithya schreef:Snorlex, als ik kon zien dat bij de meeste combinaties de paarden de achterbenen vergaten, zal ik het met eigen ogen gezien hebben.

Snorlex schreef:Maar paarden die de achterbenen vergeten? Zijn toch vaak de ruiters die vergeten waar de motor zit?

Cioccolato schreef:Pff.. Mn singel is kapot. Is ook al een heel oud ding. Nu toch maar op zoek naar een spot goedkoop singeltje voor thuis in de blubber rijden en een springsingel. Iemand ideeen voor spotgoedkope singeltjes en leuke springsingels?
En de maat.. Wat is nou de manier om dé juiste maat op te meten?
Lithya schreef:Snorlex schreef:Maar paarden die de achterbenen vergeten? Zijn toch vaak de ruiters die vergeten waar de motor zit?
Helaas niet helemaal waar. Zijn genoeg dressuurgefokte paarden waar teveel op een spectaculair voorbeen is geselecteerd en een zwakker tot zeer matig achterbeen gedoogd werd. Wordt niet voor niets gezegd dat de motor bij veel dressuurpaarden weg is. Het been komt er maar wat achteraan.
Was iets over de delving over die stenen. Werd gezegd dat alles zo grandioos was, maar de delving schijnt vrij vervuilend te zijn. Zal er eens om zoeken.
Als het buiten te nat is ga ik binnen rijden
Hoewel ik nu met indoor weinig keus heb natuurlijk.
Dat doen we dus niet weer