Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
P_Tries schreef:Gaan de proeven random naar jullie als juryleden en nadat jullie ze hebben beoordeeld eerst weer terug naar het knhs of meteen naar het platform van de ruiter?
Maeike1979 schreef:Vraagje voor de juryleden in dit topic, stoort het jullie als er vanaf boven de C zou worden gefilmd? Vanuit de kantine?
De buitenbak is op de schop (betere bodem) en nu kan ik wel binnen filmen maar zowel bij de A als bij de C zit een muur.. Boven de C zit een grote kantine met glas, jury met onderlinge wedstrijden zat hier ook.
Als jullie het storend vinden om de proef meer van bovenaf te beoordelen ga ik op zoek naar een andere oplossing, wilde het even vragen
xsensibel schreef:185,5 punt voor ons!Heel weinig opmerkingen helaas... ook stond erbij dat de proef pas vanaf 11 juni voorgelezen mag worden? Dacht dat dat al mocht
Ook staat er in Mijn KNHS 85,5 ingevuld dus volgens de app heb ik nu 28,5% gereden :’)
xsensibel schreef:185,5 punt voor ons!Heel weinig opmerkingen helaas... ook stond erbij dat de proef pas vanaf 11 juni voorgelezen mag worden? Dacht dat dat al mocht
Ook staat er in Mijn KNHS 85,5 ingevuld dus volgens de app heb ik nu 28,5% gereden :’)
veertje99 schreef:Gefeliciteerd met de punten!
Ik hoop deze dagen ook mijn punten van 4 juni te krijgen (M1), als er woensdag nog niks is ga ik even een appje doen naar KNHS met de vraag of het goed is overgekomen allemaal
urosa schreef:Schijnt dat de KNHS vrijdag telefonisch heeft gezegd dat ze geen vertraging meer hebben voor aankomende events. Dat zou dan betekenen dat deze week alles bijgewerkt zou moeten zijn. Eerst zien dan geloven
Annetje schreef:urosa schreef:Schijnt dat de KNHS vrijdag telefonisch heeft gezegd dat ze geen vertraging meer hebben voor aankomende events. Dat zou dan betekenen dat deze week alles bijgewerkt zou moeten zijn. Eerst zien dan geloven
Voor de aankomende events geldt dat dan pas, dus voor de 11e nog niet, denk ik dan. Het kan dus zijn dat we nog even moeten wachten... Ik hoop voor het weekend mijn commentaar te kunnen ontvangen, want dan film ik de volgende proef en ik hoop die, mede met het commentaar van de jury, toch wat beter te kunnen rijden dan ik nu gedaan heb.
Caritas schreef:Hoop toch iig deze week wel de punten van de 4e terug te krijgen en die van de 11e ook graag.
Volgende week doen we mee aan een clinic. Ik heb nog nooit aan zoiets mee gedaan, heb ook geen idee wat ik kan verwachten. Is het een soort van les? Ik heb wel een keer een dag geschreven met een proefgerichte clinic, en dat was proefje rijden en dan een 20 minuten les aan de hand van je protocol. Maar nu? (Moet je in witte broek, dito dekje en knotten?)