Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
urosa schreef:Imaginaerum, oh wauwwat ontzettend tof zeg. Gefeliciteerd! En wat fijn dat je een plekje zo dichtbij hebt gevonden, echt ideaal! Ben zo benieuwd hoe hij uit gaat groeien.
![]()
Kramer was geslaagd! Winterjas en andere winter accessoires. Toch fijn alles in het echt te zien. Thermorijlegging en navy trainingshirtje zijn online nog onderweg,was in het filiaal uitverkocht.
Ik heb vandaag weer fijn gereden met Karel en Lakajecht erg misschien, maar vind het erg jammer dat ik nog 4 winstpunten in het Z1 moet
Thuis raakt ie steeds meer bevestigd in het Z2 en wil dat gewoon graag starten
ik hoop zo op dat winstpunt in ZZ licht..kan ik voortaan lekker zelf beslissen wat ik start
De tweede dag was hetzelfde verhaal, technisch nog niet sterk genoeg allebei maar ze was zó lief. 176 en 190. 

Z2 komt ineens heel dichtbij. Woensdag gaan we weer, hopelijk halen we dan de laatste 2 punten. Citaat:Hallo allemaal,
In overleg met Dee_es wil ik graag vanuit Bokt een bloemstuk aanbieden voor de begrafenis van Fleur. Dee_es vertelde mij dat al meerdere mensen hieraan bij willen dragen?
Wil jij ook iets bijdragen? Stuur mij dan even een PBtje.
Ik heb contact gehad met de bloemist en bijdragen voor het bloemstuk kan tot morgen, donderdag 16 september 14.00
Wil je een kaartje sturen? Dan mag je mij ook een PBtje doen voor het adres.
urosa schreef:Ik wilde het hier toch ook nog even melden. Misschien heeft ook iedereen het al wel gezien, maar Fleur (Fleury) is afgelopen weekend overleden.
In haar topic lees je meer:
[MWS] Wat kan je van je HA verwachten als..
Vanuit dat topic verzamel ik ook geld voor een rouwboeket:Citaat:Hallo allemaal,
In overleg met Dee_es wil ik graag vanuit Bokt een bloemstuk aanbieden voor de begrafenis van Fleur. Dee_es vertelde mij dat al meerdere mensen hieraan bij willen dragen?
Wil jij ook iets bijdragen? Stuur mij dan even een PBtje.
Ik heb contact gehad met de bloemist en bijdragen voor het bloemstuk kan tot morgen, donderdag 16 september 14.00
Wil je een kaartje sturen? Dan mag je mij ook een PBtje doen voor het adres.
17 oktober gaan we Z2 starten. Dan dalen de scores drastisch
maar wel heel veel zin in en ga er gewoon lekker van genieten.

in galop missen we nog steeds wat kracht en balans maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Deze week heeft ze "vakantie" want zaterdag ga ik met beide fjorden naar de keuring
*SPANNEND!* En dan start ik volgende week weer een keer 1 proefje, zonder verwachtingen maar gewoon om een beetje in het ritme te blijven
heel veel plezier alvast! En leuk ook met zo af en toe een proefje om ritme te houden! Lakaj ga ik straks L2 starten maar die is ook lang nog niet M1 klaar. Is toch inderdaad best een stap extra met de galop en contra.
netjes hoor! Heb je verder alweer iets op de planning staan?
echt genieten!
Pannekoek (de twenter) had mooie hoge punten en mocht nog meelopen in het jeugdkampioenschap maar helaas kwam hij net te kort om als kampioen op te mogen stellen. Toch wel super trots op beide want Raika heeft natuurlijk een heftige tijd achter de rug met haar operatie enzo en Pannekoek was nog nooit ergens geweest en is überhaupt nog niet zo lang in de hand dus echt TOP
(ligt volledig aan mij hoor, ik ben daar nog niet zo handig in) kimmetje26 schreef:Ik rijd in de training wel met zweep, maar zonder in de proeven. Maar ik heb hem er vooral bij voor het af en toe ietsjes bijtikken van achter niet voor het naar voren rijden.
en dat is in mijn proefjes ook echt waar ik tegenaan loop. Ik kan wel HC starten met zweep. Maar daar word het rijden zonder zweep niet beter van... we blijven maar gewoon oefenen. Vanavond eerst nog lessen misschien even met de juf bespreken ook 
als het goed is heb ik 11 december ook classificatie keuring bij de KNHS en hoop ik dispensatie te krijgen.
en gefeliciteerd met de mooie resultaten op de keuring!
Lakaj ga ik zondag een online proefje mee rijden in de klasse L2 (op vreemde locatie), vandaag wat lijntjes uit de proef geoefend en ging goed! Verder tel ik echt af naar ons Z2 debuut 17 oktober. Zo ontzettend benieuwd.