Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MyWishMax schreef:PrimaDonna_ schreef:Het is zeker niet mijn bedoeling om het bij de jury neer te leggen. Snap jullie hoorIk heb die dag zoveel geleerd! Maar vond het gewoon jammer...
Dat mag altijd! Volgende keer weer beter! Je start volgens mij in dezelfde provincie? Was het op de berg?
Ik weet dat ik daar niet op moet letten, maar toch doe je het. Gelukkig laat ik niet m'n rijden er door beïnvloeden. En het bleek ook dat het nergens voor nodig was, en dat ik prima kan meekomen! Wel enorm juryverschil!!
eerste proef was ik tweede met 202.5, tweede proef 176.. En zoveel verschil had ik niet voor mijn gevoel, maargoed ik was eigenlijk nog veel blijer met hoe ze liep! Ze was eindelijk weer eens bij de les en kon er fijn aan blijven rijden!
Heb regelmatig gehad dat ik een slechte proef heb gereden veel fouten veel spanning en dan toch goede punten krijgen met een paar zinnen erbij over hoe geweldig ze mijn paard vinden en vervolgens bij de volgende jury een eerlijke mening met super lage punten. Daar heb ik helemaal niks aan wou dat ze allemaal hetzelfde jureerden.