Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had geen schijn van kans
Had nooit verwacht dat twee lessen CR dit al zouden opleveren...
En zoek het maar lekker uit...
. Hij is geen bewegingstopper, dus een 8 voor het uitstrekken zit er niet in, maar een 6-6,5 wel en dat is ook prima. Wat fijn dat het rijden zo goed gaat! Heb je ook wat mee gekregen van de huisarts voor je vitamine D tekort of alleen nog een keer prikken?
En dan nog een keer prikken... Maar daarna heb ik nog niet meer voorgeschreven gekregen... Dus ik ben zeer benieuwd...

liep ie gister echt fijn erover, uitstrekken was genieten, alles opzij liep weer, wissels voor zijn doen heel geciviliseerd én de eerste 6 voor een vliegende wissel is in the pocket!
Wel nog te rommelig gereden, maar wat een wereld van verschil
Maar goed, nieuw jaar, nieuwe rondes en nieuwe kansen!
. Wat fijn dat het zo goed gaat! Geeft ook weer energie voor de volgende wedstrijden! 
. Eenvoudige wissels worden ook makkelijker om te rijden, alleen vanuit de contra blijft die lastig. Vandaag ook super fijn gereden! Helaas heeft hij zichzelf opengetrapt. Schoongemaakt met betadine, maar nog even afwachten of die ook goed blijft lopen. Heb zelf niet doorgehad dat het gebeurde, liep verder tijdens het rijden ook goed. Dus duimen maar!
. Helemaal verliefd op de paarden dus hier haha! En enorm aan het genieten van het zonnige winterweer. 

Voorlopig maar weer even zonder zn mes en vork dus

)
.
. Heeft hij er bij pony's geen last van?
. Trens is ook prima, als hij daar beter op loopt. Ik wil met Syl wel leren om met S&T te rijden, maar voorlopig doen wij het nog op de Micklem
.
. Dus nu rijden we hem met 3 kappen; alleen rechtsvoor is bloot haha. We behandelen nu ook de mok en dan hopen dat het de 21e weg is. Verder loopt hij wel goed, ook als het open ligt gaat hij er niet anders door lopen.
)