Ik ga routes langs garages rijden om onderdelen af te leveren. 4x de route op een dag. Erg leuk.
Amsterdamse bos Laura? Succes alvast!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cioccolato schreef:Leuk Elke! Ik ben wel benieuwd naar hoe een echte sgw'er zijn trainingen 'hoort' in te vullen volgens de boekjes. Misschien zou je daar iets over kunnen vertellen?
Die nieuwe regelingen voor 1 april.. Ik ben benieuwd hoe lang deze stand zullen houden
nu oogjes toe
Urielle schreef:Dank je wel! Ze gaat zo hard vooruit![]()
Ze rijdt iig beter dan mij op die leeftijd
_Elke schreef:Vanavond super interessante avond gehad. Fysiologische deel kende ik al van mijn eigen opleiding en lijkt erg op dat van de mens. Het trainings deel was een goeie eye opener. Wanneer kun je het beste trainen en hoe vaak en hoe lang. Misschien toch eens kijken naar een hartslag meter..

mistid schreef:Is goed hoor NL! Maar ik dacht ik zal het zeggen![]()
Ik ga routes langs garages rijden om onderdelen af te leveren. 4x de route op een dag. Erg leuk.
Amsterdamse bos Laura? Succes alvast!
Lithya schreef:Doet iemand van jullie ook mee aan die 30 dagen challenge beter zitten? Wat vinden jullie er van? Vind het wel herkenbaar, maar erg oppervlakkig.
maar wel van harte gefeliciteerd!!
) of een rustig buitenritje. De vierde dag stel je dan weer een trainingsprikkel in door galoptraining te doen.