Linda2008: hopelijk is je paardje goed hersteld, kunnen jullie lekker trainen en het proefje rijden!
Kimmetje: Jij veel succes met je M2 proef en het oefenen van de Z1 lijntjes.
Ik heb me vandaag ingeschreven voor 4 proefjes in Heeze. 2 op zaterdag en 2 op zondag. Samen met een vriendin uit Rosmalen met haar knuffelpony in de L2.
Ik ga weer met mijn vader heen met de MTB en na de proefjes op zaterdag stappen we naar een boerderij waar wij in een tentje slapen en de pony's in de wei of op stal. Dan op zondag weer terug stappen, proefjes rijden en dan naar huis rijden. En dan over de hei net als vorig jaar:Dat is een heel speciaal gevoel als ik dat nog een keer kan doen want vorig jaar dacht ik dat dat de laatste keer zou zijn.

maar zijn 2 dagen wedstrijden niet heel zwaar voor jou? Ik ben gewoon gezond en zou dat al heel veel vinden
haha. Is het al aankomend weekend?
en ik vind zelf ook dat je in een nieuwe klasse altijd even wat handigheid in de proefjes moet krijgen dus het kan alleen maar beter worden
(we gaan soms nog steeds onstuurbaar aan de haal, en dat wil je andere ruiters die aan het losrijden zijn natuurlijk niet aan doen... maar als we nooit gaan, word het ook nooit beter