Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:01

Vind het zo leuk @Tilmar, om van jou en de andere jury's hier te lezen dat jullie er ook echt lol in hebben. Wij hebben inmiddels weer twee "meetmomenten" ingeschreven. Maar thuis ook echt lol gehad met het opnemen van de filmpjes. We wachten nog op één uitslag (D/E M1) van 4/6. Hopelijk maandag, maar we zien het wel :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:21

Imke95 schreef:
Annetje schreef:
Het heeft geen zin om in het weekend te kijken of mijn score al binnen is, toch?

Daar was ik ook al benieuwd naar _/-\o_
Wacht op mijn uitslag van 4 juni & 11 juni in de klasse B. Morgen gaan we weer een nieuwe proef opnemen voor aankomende week :D

Nee, maandag tm vrijdag van half 9 tot 5.

leviria

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:38

Ik mag mij ook melden.
Ik heb 28-5 meegedaan in het Zz-licht. Dit was mij eerste zz licht proef. En ondanks dat het hc was. Echt super blij met mijn punten die ik vandaag heb gekregen.
224,5
Nu nog wachten op het protocol

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:08

Mooie punten!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:50

leviria schreef:
Ik mag mij ook melden.
Ik heb 28-5 meegedaan in het Zz-licht. Dit was mij eerste zz licht proef. En ondanks dat het hc was. Echt super blij met mijn punten die ik vandaag heb gekregen.
224,5

Baal je nu niet dat je HC hebt gereden? Waarom eigenlijk als ik mag vragen? Ik snap HC rijden niet zo goed.

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:53

carika schreef:
leviria schreef:
Ik mag mij ook melden.
224,5

Baal je nu niet dat je HC hebt gereden? Waarom eigenlijk als ik mag vragen? Ik snap HC rijden niet zo goed.

Online kan je vanaf het Z toch alleen maar HC starten?

leviria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:55

carika schreef:
leviria schreef:
Ik mag mij ook melden.
224,5

De 28e was de 1e keer dat het Z en Zz licht mee kon doen aan de proeven. Dit was een test om te kijken of het wel goed te beoordelen was omdat er in een 20x60 baan wel ingezoomed moet worden.

Ik meen zelfs dat het Z en ZZ licht nog steeds HC is voor de online proeven

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:58

Ahh oke dat was ik even vergeten.

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:12

Help. Ik zie net dat ik perongeluk de M en H heb omgewisseld.

Wel gewoon de goede proef gereden uit mijn hoofd....

Je ziet het wel op de video.

Wat nu...?
Laatst bijgewerkt door Maurits0407 op 13-06-20 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:48

iris0407 schreef:
Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.

Wat nu..

Als je proef qua lijnen gewoon goed was dan zal het waarschijnlijk niet eens opvallen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:49

iris0407 schreef:
Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.

Wat nu..

Ik zou je er niet druk om maken. De meeste filmpjes die ik krijg om te beoordelen kan ik de letters op de bordjes niet lezen hoor dus dikke kans dat jury het niet eens ziet

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:51

Suzanne F. schreef:
iris0407 schreef:

Wat nu..

Als je proef qua lijnen gewoon goed was dan zal het waarschijnlijk niet eens opvallen.

Hoop het echt... zo stom. Viel ineens op toen ik een andere proef wilde oefenen...

Hoop niet dat ze hem terug sturen...

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:55

stalleke schreef:
iris0407 schreef:

Wat nu..

Ik zou je er niet druk om maken. De meeste filmpjes die ik krijg om te beoordelen kan ik de letters op de bordjes niet lezen hoor dus dikke kans dat jury het niet eens ziet

Dank je wel! Op mijn telefoon zie ik het wel! maar misschien (hopelijk in dit geval) verslechterd de kwaliteit na het opsturen....

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:59

Ik denk dat het zien van bordjes belangrijker is dan wat er op dat bordje staat? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

Wij vanmiddag de proef helemaal opgenomen, kijk ik daarna naar beneden... Had ie z'n peesbeschermers nog om... :+

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:00

Caaroo schreef:
Ik denk dat het zien van bordjes belangrijker is dan wat er op dat bordje staat? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

Wij vanmiddag de proef helemaal opgenomen, kijk ik daarna naar beneden... Had ie z'n peesbeschermers nog om... :+

Ja hoop het! Weet niet of ze je hierom "uitbellen".

Oeps.... en wel ingestuurd of opnieuw opgenomem?

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:19

We hebben hem snel nog een keer opgenomen want ik wil het risico echt niet nemen. Kwam eigenlijk wel mooi uit, want de eerste proef ging niet zo goed. :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 22:33

Dan krijg je harnachement fout en volgens mij is dat uitsluiting,...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 23:06

Ik zou inderdaad een proef met peesbeschermers niet beoordelen.
Bordjes die niet goed hangen zou me niet uitmaken, kan ze meestal toch niet lezen. En heel eerlijk, kijk eigenlijk nooit naar wat er op de bordjes staat, ook niet als ik aan het rijden ben. Weet wat er op staat ;)

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 23:20

Suzan_bobar schreef:
Dan krijg je harnachement fout en volgens mij is dat uitsluiting,...

Daarom hebben we hem inderdaad nog een keer opgenomen zonder :j het moment dat ik het zag na de hele proef gereden te hebben was echt... |o

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 08:04

PSvanLot schreef:
Ik zou inderdaad een proef met peesbeschermers niet beoordelen.
Bordjes die niet goed hangen zou me niet uitmaken, kan ze meestal toch niet lezen. En heel eerlijk, kijk eigenlijk nooit naar wat er op de bordjes staat, ook niet als ik aan het rijden ben. Weet wat er op staat ;)

Dank je wel voor je reactie..... daarom was het me ook totaal niet opgevallen, dacht dat ik wist wat er stond :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 09:42

Ik denk dat er heel veel rijden zonder echt naar de letters te kijken.

Heb wat M1 beoordeeld vanochtend. Helaas was het niet best. Hopelijk de tweede helft vanmiddag wel.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 09:47

Wanneer is het 'niet best'? Moet ik dan denken aan combinaties die over het algemeen nog niet klaar lijken te zijn voor M-proeven, wel oké beeld maar bijv. teveel fouten of misschien een beeld dat niet fijn is, waardoor je als jury niet met plezier naar de proeven kunt kijken? Ik ben soms zó benieuwd hoe het vanaf 'de andere kant' is... :o

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:01

_Lorette_ schreef:
Wanneer is het 'niet best'? Moet ik dan denken aan combinaties die over het algemeen nog niet klaar lijken te zijn voor M-proeven, wel oké beeld maar bijv. teveel fouten of misschien een beeld dat niet fijn is, waardoor je als jury niet met plezier naar de proeven kunt kijken? Ik ben soms zó benieuwd hoe het vanaf 'de andere kant' is... :o

Helaas waren er hier een aantal die nog helemaal geen M1 klaar waren. Geen sb of contragalop lopen, aanleuning die echt niet oké is etc.

Echt heel jammer want hier kan je niemand blij mee maken.

Ook een aantal met wat fouten maar verder een prima proef. Dat is niet zo erg.

Ook een combinatie die verkeerd aandringt en dmv een vliegende wissel bewust naar de goede galop overgaat. Wat moet je daar nu voor geven? Regulier laat ik ze stoppen en het opnieuw doen, dat gaat nu niet.

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:10

PSvanLot schreef:
_Lorette_ schreef:

Helaas waren er hier een aantal die nog helemaal geen M1 klaar waren. Geen sb of contragalop lopen, aanleuning die echt niet oké is etc.

Echt heel jammer want hier kan je niemand blij mee maken.

Ook een aantal met wat fouten maar verder een prima proef. Dat is niet zo erg.

Ook een combinatie die verkeerd aandringt en dmv een vliegende wissel bewust naar de goede galop overgaat. Wat moet je daar nu voor geven? Regulier laat ik ze stoppen en het opnieuw doen, dat gaat nu niet.

Mijn paard heeft dat ook wel is gedaan, kon eigenlijk helemaal geen vliegende wissels en ik wou haar terugnemen en opnieuw aanspringen en toen sprong ze over. Ik heb toen een 1 op dat onderdeel gekregen en nog is een keer -2.

En na de proef de opmerking dat ze me hiervoor eigenlijk had moeten diskwalificeren, maar ze had gezien dat ik niet de hulp voor de wissel gaf dus deed ze het nu zo maar..

Achja ik was allang blij dat ik geen diskwalificatie had en dus geen verliespunt.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:13

Ik wist niet dat je daarvoor zo gestraft kan worden wat betreft uitsluiting. Mijn pony sprong per ongeluk verkeerd aan, wisselde direct de eerste galopsprong en ik kreeg toen een 5 -2. In het L1. :=
Maar dat was vorig seizoen.