Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imke95 schreef:Annetje schreef:Het heeft geen zin om in het weekend te kijken of mijn score al binnen is, toch?
Daar was ik ook al benieuwd naar![]()
Wacht op mijn uitslag van 4 juni & 11 juni in de klasse B. Morgen gaan we weer een nieuwe proef opnemen voor aankomende week
leviria schreef:Ik mag mij ook melden.
Ik heb 28-5 meegedaan in het Zz-licht. Dit was mij eerste zz licht proef. En ondanks dat het hc was. Echt super blij met mijn punten die ik vandaag heb gekregen.
224,5
Nu nog wachten op het protocol
carika schreef:leviria schreef:Ik mag mij ook melden.
Ik heb 28-5 meegedaan in het Zz-licht. Dit was mij eerste zz licht proef. En ondanks dat het hc was. Echt super blij met mijn punten die ik vandaag heb gekregen.
224,5
Baal je nu niet dat je HC hebt gereden? Waarom eigenlijk als ik mag vragen? Ik snap HC rijden niet zo goed.
carika schreef:leviria schreef:Ik mag mij ook melden.
224,5
Baal je nu niet dat je HC hebt gereden? Waarom eigenlijk als ik mag vragen? Ik snap HC rijden niet zo goed.
iris0407 schreef:Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.
Wat nu..
iris0407 schreef:Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.
Wat nu..
Suzanne F. schreef:iris0407 schreef:Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.
Wat nu..
Als je proef qua lijnen gewoon goed was dan zal het waarschijnlijk niet eens opvallen.
stalleke schreef:iris0407 schreef:Help. Ik zie net dat ik perongeluk letters van de bak verkeerd heb geplaatst. Maar omdat ik hem uit mijn hoofd reed heb ik het niet in de gaten gehad (wel a en c staan goed)...... je ziet het wel op de video.
Wat nu..
Ik zou je er niet druk om maken. De meeste filmpjes die ik krijg om te beoordelen kan ik de letters op de bordjes niet lezen hoor dus dikke kans dat jury het niet eens ziet
Caaroo schreef:Ik denk dat het zien van bordjes belangrijker is dan wat er op dat bordje staat? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!
Wij vanmiddag de proef helemaal opgenomen, kijk ik daarna naar beneden... Had ie z'n peesbeschermers nog om...
PSvanLot schreef:Ik zou inderdaad een proef met peesbeschermers niet beoordelen.
Bordjes die niet goed hangen zou me niet uitmaken, kan ze meestal toch niet lezen. En heel eerlijk, kijk eigenlijk nooit naar wat er op de bordjes staat, ook niet als ik aan het rijden ben. Weet wat er op staat
_Lorette_ schreef:Wanneer is het 'niet best'? Moet ik dan denken aan combinaties die over het algemeen nog niet klaar lijken te zijn voor M-proeven, wel oké beeld maar bijv. teveel fouten of misschien een beeld dat niet fijn is, waardoor je als jury niet met plezier naar de proeven kunt kijken? Ik ben soms zó benieuwd hoe het vanaf 'de andere kant' is...
PSvanLot schreef:_Lorette_ schreef:Wanneer is het 'niet best'? Moet ik dan denken aan combinaties die over het algemeen nog niet klaar lijken te zijn voor M-proeven, wel oké beeld maar bijv. teveel fouten of misschien een beeld dat niet fijn is, waardoor je als jury niet met plezier naar de proeven kunt kijken? Ik ben soms zó benieuwd hoe het vanaf 'de andere kant' is...
Helaas waren er hier een aantal die nog helemaal geen M1 klaar waren. Geen sb of contragalop lopen, aanleuning die echt niet oké is etc.
Echt heel jammer want hier kan je niemand blij mee maken.
Ook een aantal met wat fouten maar verder een prima proef. Dat is niet zo erg.
Ook een combinatie die verkeerd aandringt en dmv een vliegende wissel bewust naar de goede galop overgaat. Wat moet je daar nu voor geven? Regulier laat ik ze stoppen en het opnieuw doen, dat gaat nu niet.