Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:34

Had wel weer een top ondersteuning van de KNHS vandaag, heel fijn contact gehad over wat puzzeltjes. Ze doen daar allemaal ook echt ontzettend hun best om het in goede banen te blijven leiden. Heb in ieder geval weer een hoop terug kunnen sturen, dus er zullen weer een aantal mensen resultaten terug gaan krijgen.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:42

WenK schreef:
Had wel weer een top ondersteuning van de KNHS vandaag, heel fijn contact gehad over wat puzzeltjes. Ze doen daar allemaal ook echt ontzettend hun best om het in goede banen te blijven leiden. Heb in ieder geval weer een hoop terug kunnen sturen, dus er zullen weer een aantal mensen resultaten terug gaan krijgen.

Welk niveau heb je beoordeeld? En zit er nog verschil tussen pony en paard of je krijg je die door elkaar heen?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:05

xmarritw schreef:
WenK schreef:

Welk niveau heb je beoordeeld? En zit er nog verschil tussen pony en paard of je krijg je die door elkaar heen?

Vanmorgen wat L1 en vanmiddag wat M1. Er zaten zowel pony's als paarden tussen.

Komend weekend heb ik nog wat L1 en L2 te gaan.

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:27

DoretteK schreef:
Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag _/-\o_

Klopt het dat de datum tot wanneer je je kan inschrijven ook de datum is dat je kan annuleren met recht op geld teruggave? Voor de online events weet ik dat het een week is (toch?). Geldt dit ook voor andere 'wedstrijden'?

Helaas staat paardlief met een mega dikke sprong, dus het wordt nog even afwachten of ik het proefje van de 18e nog ga rijden. Die kan ik sws niet meer annuleren, maar mocht het na het weekend niet opknappen dan ga ik die van de week erna wel maar annuleren denk ik :( Heb ook een eerste meetmoment ingeschreven, echt geen perfecte timing :(:)

Hè balen zeg! Je kan je tot 1 dag voor t evenement afmelden met recht op geld teruggave. Dus elke donderdag :) Spreek helaas uit ervaring, heb mij al twee keer moeten afmelden.. Wel al beide keer m’n €7,50 terug gehad

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:33

Hier ook gehoopt op B paarden van 4 juni uitslag. Ik lees eigenlijk weinig B proeven die uitslag hebben of zie ikd at mis?? Nog maar weer na het weekend afwachten,... Jullie zijn allemaal goed bezig met inhalen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:39

Ik heb 12 B proeven gekregen!
Ga nu aan beginnen!

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:43

Tilmar schreef:
Ga nu aan beginnen!

Oh leuk, hopen dat je er een van mij tussen hebt zitten.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:46

Tilmar schreef:
Ga nu aan beginnen!

Ben benieuwd! :D

Die uitslagen komen dan pas maandag gok ik he?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:51

xsensibel schreef:
Tilmar schreef:
Ga nu aan beginnen!

Ben benieuwd! :D

Die uitslagen komen dan pas maandag gok ik he?

Zo te zien zijn deze van 11 juni. Dus ik heb nieuwe gekregen.
Ja, zondagavond lever ik ze in.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:55

DoretteK schreef:
Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag _/-\o_

Klopt het dat de datum tot wanneer je je kan inschrijven ook de datum is dat je kan annuleren met recht op geld teruggave? Voor de online events weet ik dat het een week is (toch?). Geldt dit ook voor andere 'wedstrijden'?

Helaas staat paardlief met een mega dikke sprong, dus het wordt nog even afwachten of ik het proefje van de 18e nog ga rijden. Die kan ik sws niet meer annuleren, maar mocht het na het weekend niet opknappen dan ga ik die van de week erna wel maar annuleren denk ik :( Heb ook een eerste meetmoment ingeschreven, echt geen perfecte timing :(:)

Oh, dat is wel heel naar. Sterkte!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:55

Oehhh spannend. Misschien die van mij? Was niet al te best.... met een schimmel (Zimba)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:01

Phoeboe schreef:
DoretteK schreef:

Hè balen zeg! Je kan je tot 1 dag voor t evenement afmelden met recht op geld teruggave. Dus elke donderdag :) Spreek helaas uit ervaring, heb mij al twee keer moeten afmelden.. Wel al beide keer m’n €7,50 terug gehad

Dat is nu toch niet meer? Nu is het toch een week van voren?

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:05

Tilmar schreef:
Ga nu aan beginnen!

Oe leuk, misschien heb je dan mijn tweede proef wel. Spannend!!

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:20

Tilmar schreef:
Zo te zien zijn deze van 11 juni. Dus ik heb nieuwe gekregen.
Ja, zondagavond lever ik ze in.

Ohhh spannend daar zit ik waarschijnlijk tussen :D

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:35

Ik wacht ook nog op de uitslag van 4 juni (M1 paarden) had zo gehoopt op vandaag

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:54

Klopt dag van tevoren krijg je geen geld meer terug, week van tevoren afmelden dan nog wel

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:56

Ben benieuwd of die van mij er tussen zit Tilmar, dan kun je in ieder geval lachen op 1 stuk hahaha!

Fijn dat zo veel mensen hun resultaten terug gekregen hebben! Jammer van sommige punten dat ze zo tegen vielen..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:03

Het heeft geen zin om in het weekend te kijken of mijn score al binnen is, toch?
Levita, volgens mij deden er best wel veel ruiters mee op 11 juni, dus de kans is nog steeds klein dat jij bij die selectie van Tilmar zit, denk ik.
Ik ben zelf weer hard verder aan het trainen en heb haar gelukkig al een stukje beter naar mijn zin dan wat ik op het filmpje heb laten zien. Paard lijkt ook blijer en fijner door het lijf. Volgende week gaan we in het weekend weer voor de herkansing!

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:18

Annetje schreef:
Het heeft geen zin om in het weekend te kijken of mijn score al binnen is, toch?

Daar was ik ook al benieuwd naar _/-\o_
Wacht op mijn uitslag van 4 juni & 11 juni in de klasse B. Morgen gaan we weer een nieuwe proef opnemen voor aankomende week :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:26

Imke95 schreef:
Annetje schreef:

Daar was ik ook al benieuwd naar _/-\o_
Wacht op mijn uitslag van 4 juni & 11 juni in de klasse B. Morgen gaan we weer een nieuwe proef opnemen voor aankomende week :D

Ik weet t ook niet, ik zag pas na een dag refreshen echt pas rond middernacht, toen ik voor de grap nog eens keek, opeens wel punten. Dus of het nou deels automatisch verwerkt wordt??? Of ik heb die dag iets verkeerd gedaan met refreshen...

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:27

Oh dan heb ik geluk gehad voor t event van 18 juni met afmelden. Sorry, ik was niet op de hoogte van die verandering

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:43

Iemand ervaring mee dat de uitslag er stond en later weer weg was? Dit was gistermiddag, later was hij weg en staat er nog steeds niet opnieuw

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:45

Nou leuk hoor! Ik kan haast niet stoppen :D

Heb er nu 6 gedaan, maar 2 zijn heel slecht te beoordelen, ga dat nog even navragen. Zo blurry dat ik de benen van het paard niet zie :(

Verder 3 aardige proefjes, prima voor de B. En de andere ben ik halverwege gestopt anders kan ik niet meer slapen.

Morgen verder!!

Gaat echt top, ik heb 2 beeldschermen dus op de ene de proef, op de andere het protocol en dan kijken en typen maar. Af en toe even stoppen en opnieuw kijken. Ik vind het ideaal!!

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:51

Tilmar schreef:
Nou leuk hoor! Ik kan haast niet stoppen :D

Heb er nu 6 gedaan, maar 2 zijn heel slecht te beoordelen, ga dat nog even navragen. Zo blurry dat ik de benen van het paard niet zie :(

Verder 3 aardige proefjes, prima voor de B. En de andere ben ik halverwege gestopt anders kan ik niet meer slapen.

Morgen verder!!

Gaat echt top, ik heb 2 beeldschermen dus op de ene de proef, op de andere het protocol en dan kijken en typen maar. Af en toe even stoppen en opnieuw kijken. Ik vind het ideaal!!

Goed bezig! :D

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:00

Het blijft toch altijd wel een ding op andere locaties hahaha
Afbeelding
Afbeelding
Toch nog 173,5 punten, ondanks dat ie er vandoor ging en ver weg van ontspannen liep.

Na het meetmoment gelijk maar gefilmd voor aankomende week. Dat ging gelukkig goed!
Afbeelding
Ben benieuwd naar die punten