Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Had wel weer een top ondersteuning van de KNHS vandaag, heel fijn contact gehad over wat puzzeltjes. Ze doen daar allemaal ook echt ontzettend hun best om het in goede banen te blijven leiden. Heb in ieder geval weer een hoop terug kunnen sturen, dus er zullen weer een aantal mensen resultaten terug gaan krijgen.
xmarritw schreef:WenK schreef:Had wel weer een top ondersteuning van de KNHS vandaag, heel fijn contact gehad over wat puzzeltjes. Ze doen daar allemaal ook echt ontzettend hun best om het in goede banen te blijven leiden. Heb in ieder geval weer een hoop terug kunnen sturen, dus er zullen weer een aantal mensen resultaten terug gaan krijgen.
Welk niveau heb je beoordeeld? En zit er nog verschil tussen pony en paard of je krijg je die door elkaar heen?
DoretteK schreef:Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag![]()
Klopt het dat de datum tot wanneer je je kan inschrijven ook de datum is dat je kan annuleren met recht op geld teruggave? Voor de online events weet ik dat het een week is (toch?). Geldt dit ook voor andere 'wedstrijden'?
Helaas staat paardlief met een mega dikke sprong, dus het wordt nog even afwachten of ik het proefje van de 18e nog ga rijden. Die kan ik sws niet meer annuleren, maar mocht het na het weekend niet opknappen dan ga ik die van de week erna wel maar annuleren denk ikHeb ook een eerste meetmoment ingeschreven, echt geen perfecte timing
DoretteK schreef:Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag![]()
Klopt het dat de datum tot wanneer je je kan inschrijven ook de datum is dat je kan annuleren met recht op geld teruggave? Voor de online events weet ik dat het een week is (toch?). Geldt dit ook voor andere 'wedstrijden'?
Helaas staat paardlief met een mega dikke sprong, dus het wordt nog even afwachten of ik het proefje van de 18e nog ga rijden. Die kan ik sws niet meer annuleren, maar mocht het na het weekend niet opknappen dan ga ik die van de week erna wel maar annuleren denk ikHeb ook een eerste meetmoment ingeschreven, echt geen perfecte timing
Phoeboe schreef:DoretteK schreef:Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag![]()
Hè balen zeg! Je kan je tot 1 dag voor t evenement afmelden met recht op geld teruggave. Dus elke donderdagSpreek helaas uit ervaring, heb mij al twee keer moeten afmelden.. Wel al beide keer m’n €7,50 terug gehad
Imke95 schreef:Annetje schreef:Het heeft geen zin om in het weekend te kijken of mijn score al binnen is, toch?
Daar was ik ook al benieuwd naar![]()
Wacht op mijn uitslag van 4 juni & 11 juni in de klasse B. Morgen gaan we weer een nieuwe proef opnemen voor aankomende week
Tilmar schreef:Nou leuk hoor! Ik kan haast niet stoppen![]()
Heb er nu 6 gedaan, maar 2 zijn heel slecht te beoordelen, ga dat nog even navragen. Zo blurry dat ik de benen van het paard niet zie![]()
Verder 3 aardige proefjes, prima voor de B. En de andere ben ik halverwege gestopt anders kan ik niet meer slapen.
Morgen verder!!
Gaat echt top, ik heb 2 beeldschermen dus op de ene de proef, op de andere het protocol en dan kijken en typen maar. Af en toe even stoppen en opnieuw kijken. Ik vind het ideaal!!