Ik was er vorig weekend en echt, ondanks de regen, zó lekker
Misschien wel een plan voor zondag eigenlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoperlijk kan ik begin volgende week weer goed beginnen met trainen, maar of dat voldoende op tijd is om echt klaar te zijn voor de wedstrijd weet ik nog niet. Anders zet ik het nog om naar het M2. Noukie schreef:Gaat ie wel fijn Nouvel? Ook qua weerstand/fitheid? Bos is ook lekker
Heb je alweer een nieuwe datum voor een wedstrijd staan? Ja blijft sowieso tm eind november bij Amber, maar misschien wel langer even kijken hoe het gaat... Ik ga haar niet ophalen als ze nog niet heeft bereikt wat ik wil dat ze met haar bereikt zeg maar. Enige is dat eind november ook de Witte van Moort selecties weer beginnen en ik daar wel mee wil rijden dus moet even kijken hoe we dat gaan doen. Binnenkort maar eens een keertje langs.
!

Al vind ik droger wel fijner...

Jeuj
We huren daar altijd boxen bij The Eagles Ranch en een vriendin van mij heeft daar een huisje 5 min vederop, dus dat is altijd ideaal eigenlijk.

maar het derde paar was gratis, dan kan ik die niet laten staan toch?
Foto idd?

De rechtste is mijn favouriet! En wat klinkt dat lekker dat jullie dat zo hebben kunnen doen! Genieten!
geworden. Zal zo de foto uploaden.