Gezellig
Ik heb nu een kleine 2 maand een D pony van 6 jaar. Voorheen altijd kwpners gehad waarvan mijn allereerste en ook de laatste in de rij afgelopen zomer is ingeslapen. Besloten met de hobby te stoppen, omdat ik er geen plezier meer in had.
Na overdenken waarom ik er geen plezier mee in had kwam ik uit bij de pony die ik vroeger heb gereden en onwijs veel schik mee heb gehad. Een connemara. De 'fout' gemaakt om daar op te googlen en zo kwam ik de dame tegen die nu op stal staat.
Op de dag van de intocht man en kind in de auto geladen en haar bekeken. Tipje....koop nooit een schimmel als je kleine kinderen hebt en snieklaas doet zijn intrede in het land. Arme dier heeft weken Amerigo geheten
.
Voor nu zijn we vooral aan het af stemmen en dressuurmatig aan het prutsen. En zo gaandeweg beginnen er toch ook wel wat wedstrijdkriebels te komen. Zeker als ik al jullie verhalen lees en de verschillende foto's en filmpjes zie
Het zal nog wel even duren, maar de kriebels zijn er 
Ergens ook nog wel de wens om er een sprongetje mee te maken of een crosslesje te doen...heb alleen nog te deal met mijn eigen broekpoeperij
Mijn connemara dame. Officieel Sky Marian genaamd. 1,47 m groot. Nuchter (mijn zoon heeft het uitgebreid getest met al zijn spontane acties
), altijd in voor een geintje en super werklustig