Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:05

Jeujjj punten L2 paard 28-5 ook terug. We hebben door frustratie maar de oefenproef ingestuurd i.p.v. de opgetuigde omdat het mis bleef gaan. Nouja net winst 181,5.. (dat is altijd nog beter dan uitgesloten :-)

Sorry dus voor de baggerproef waarvan we heel blij zijn dat deze niet openbaar was.

Vanaf de volgende zitten we netjes in de vlecht etc...
We beloven bij deze dat we niet meer zullen rijden met de bagger nog aan de laarzen. Ik hoop toch echt dat we geen jury van hier hadden :-)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:06

Hoeveel juryleden zijn er nu eigenlijk alles bij elkaar aan de slag? Als iedere jury een dagdeel werkt, doen ze 15 proeven per keer? Zijn er 100 jury's om de 1500 proeven, die wekelijks worden ingestuurd, te beoordelen?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:08

Ik geloof dat ze begonnen zijn met zo'n 300 inzetbare juryleden. Maar zeker niet iedereen kan iedere week natuurlijk en zeker nu met de versoepelingen zal het steeds moeilijker worden.

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:15

Rosanna1990 schreef:
Ik kreeg de boodschap dat ze hopen mijn punten van 21 mei over 2 tot 3 werkdagen te hebben.
Dan hebben we straks bijna 4 weken gewacht op de punten |(

Ohnooooo. Ik kreeg ook bericht terug waar ik uit opmerkte dat ze die van mij nog moeten beoordelen |(

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:46

Caritas schreef:
Hoeveel juryleden zijn er nu eigenlijk alles bij elkaar aan de slag? Als iedere jury een dagdeel werkt, doen ze 15 proeven per keer? Zijn er 100 jury's om de 1500 proeven, die wekelijks worden ingestuurd, te beoordelen?

Het wisselt wel dat iedere jury doet. Ik heb deze week alles bij elkaar 100 proeven.

xsensibel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:50

Nog steeds geen punten. Maar het feit dat ik iedereen zie zeggen punten terug te krijgen geeft me hoop :D

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:58

Pfff Rosanna1990 wat vervelend zeg. Dat dat nog steeds niet beoordeeld is en je nog tot na het weekend moet wachten :\

Haha MarryAnneR achja :+ Gelukkig wel een winstpuntje erbij! :D de jury heeft je er in ieder geval niet op afgerekend.

Ik hoor dat de KNHS en jullie als jury's hard bezig zijn met het verwerken en beoordelen van de proeven. 100 proeven :wow: dat zijn er nogal wat.

Ik had niet meer verwacht voor het weekend punten terug te krijgen, maar heb ineens toch de punten al terug van 4 juni in de L1. 196 punten, dus we mogen nu officieel L2 starten! :D Voor komende week heb ik gisteren toch maar geannuleerd, dus we hebben nog even de tijd om te oefenen. Eigenlijk maar goed ook, want ik heb nog nooit een L2 proefje met haar geoefend. Wel alle onderdelen die erin zitten, maar dat is toch wel een heel stuk anders dan een heel proefje aan elkaar rijden.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:03

Lottekuhh_x schreef:
Pfff Rosanna1990 wat vervelend zeg. Dat dat nog steeds niet beoordeeld is en je nog tot na het weekend moet wachten :

Haha MarryAnneR achja :+ Gelukkig wel een winstpuntje erbij! :D de jury heeft je er in ieder geval niet op afgerekend.

Ik hoor dat de KNHS en jullie als jury's hard bezig zijn met het verwerken en beoordelen van de proeven. 100 proeven :wow: dat zijn er nogal wat.

Ik had niet meer verwacht voor het weekend punten terug te krijgen, maar heb ineens toch de punten al terug van 4 juni in de L1. 196 punten, dus we mogen nu officieel L2 starten! :D Voor komende week heb ik gisteren toch maar geannuleerd, dus we hebben nog even de tijd om te oefenen. Eigenlijk maar goed ook, want ik heb nog nooit een L2 proefje met haar geoefend. Wel alle onderdelen die erin zitten, maar dat is toch wel een heel stuk anders dan een heel proefje aan elkaar rijden.

Mooie punten! Ik zit ook te wachten op punten van 4 juni in het L1. Net nog maar even gekeken maar helaas nog niks binnen. Hoop stiekem ze ook nog voor het weekend binnen te krijgen en ook op 2 wp, dan mag ik ook L2

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:07

WenK schreef:
Caritas schreef:

Het wisselt wel dat iedere jury doet. Ik heb deze week alles bij elkaar 100 proeven.

Daarbij vraag ik me af of je dat als KNHS en als jurylid moet willen. Gezien het feit je een behoorlijke tijd bezig bent met 1 proef.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:10

Lottekuhh_x schreef:
Pfff Rosanna1990 wat vervelend zeg. Dat dat nog steeds niet beoordeeld is en je nog tot na het weekend moet wachten :

Verstandig! Ik ben van de ene week B naar de volgende week L1 gegaan en de punten vielen me nog mee. Het had slechter gekund... :=

Nu zit ik ook vol spanning te wachten op 4 juni/L1 (Dus als iemand die hier beoordeeld heeft; bruine bles met vier keer hoog wit, één blind oog en onrustige aanleuning)

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:11

DWensink schreef:
Mooie punten! Ik zit ook te wachten op punten van 4 juni in het L1. Net nog maar even gekeken maar helaas nog niks binnen. Hoop stiekem ze ook nog voor het weekend binnen te krijgen en ook op 2 wp, dan mag ik ook L2

Ik hoop het ook voor je, zou wel zo fijn zijn :) Heb je de 18e nog een online wedstrijd? Ik heb ook al direct m'n protocol terug. Ze zijn dus wel echt druk bezig denk ik.

Caritas ik snap dat je dan extra benieuwd bent naar je punten. Ik zit de volgende keer in hetzelfde schuitje. Het is toch altijd even afwachten als je voor de eerste keer/eerste paar keren een klasse hoger start.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:31

Lottekuhh_x schreef:
DWensink schreef:

Ik hoop het ook voor je, zou wel zo fijn zijn :) Heb je de 18e nog een online wedstrijd? Ik heb ook al direct m'n protocol terug. Ze zijn dus wel echt druk bezig denk ik.

Caritas ik snap dat je dan extra benieuwd bent naar je punten. Ik zit de volgende keer in hetzelfde schuitje. Het is toch altijd even afwachten als je voor de eerste keer/eerste paar keren een klasse hoger start.

Ik heb geen wedstrijden meer staan op het moment. Wel fijn dat je direct je protocol terug hebt! Kun je de feedback meenemen voor de volgende keer. Vanochtend had ik via WhatsApp contact met de KNHS omdat ik me afvroeg of mijn filmpje wel goed Was doorgekomen. Ondanks dst ik van de storing wist begon ik toch een beetje te twijfelen. Maar hij is binnen dus we wachten gewoon (on)geduldig af, net als de rest :=

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:41

Hier de punten van L1 van 4 juni terug, 202 punten, dat is heel netjes voor een eerste 'wedstrijd'. Ook fijn terechte feedback erbij :j

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:44

stitchlover schreef:
Hier de punten van L1 van 4 juni terug, 202 punten, dat is heel netjes voor een eerste 'wedstrijd'. Ook fijn terechte feedback erbij :j

Ook al zulke mooie punten. Gefeliciteerd! *\o/*

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:46

Jeetje wat een mooie punten komen voorbij!
Iedereen gefeliciteerd!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:46

stitchlover schreef:

Wow, wat goed!

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:54

Hebben meer mensen onwijs jury verschil? 20 punten of meer met vergelijkbare proeven? :wow:

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:55

Goh.. Vind het toch bijzonder om te lezen dat sommigen de punten via de mail of app krijgen, en dat ik vage antwoorden krijg en 'met 2 werkdagen hopen ze erop te staan'. Geen bevestiging dat m'n filmpje door is gekomen en geen bevestiging dat m'n proef nog bij de jury ligt.. Misschien moet ik ook maar zeggen dat ik zo graag een klasse hoger wil voor een goed antwoord?

Natuurlijk blij voor iedereen die punten heeft van de 21e, maar ik baal net zo hard als Rosanna en Iris :(

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:56

Ik mocht na appcontact vanmiddag helaas mijn proefje opnieuw versturen, hij was niet binnengekomen. Was tot nog toe altijd goed gegaan zowel voor mij als voor dochter. Stomme pech dus. Benieuwd hoeveel extra tijd erbij komt. We kunnen voorlopig in elk geval nog fijn blijven refreshen.

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:01

MerleSimone schreef:
Goh.. Vind het toch bijzonder om te lezen dat sommigen de punten via de mail of app krijgen, en dat ik vage antwoorden krijg en 'met 2 werkdagen hopen ze erop te staan'. Geen bevestiging dat m'n filmpje door is gekomen en geen bevestiging dat m'n proef nog bij de jury ligt.. Misschien moet ik ook maar zeggen dat ik zo graag een klasse hoger wil voor een goed antwoord?

Natuurlijk blij voor iedereen die punten heeft van de 21e, maar ik baal net zo hard als Rosanna en Iris :(

Ik had ook gevraagd of ik dan mijn punten via app mocht ontvangen.... maar toen een reactie waaruit ik concludeerde dat die van mij nog beoordeeld moet worden.

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:01

Inmiddels ook hier punten van L2 - 4 Juni terug. 177 punten, maar aangezien de proef echt slordig was, had ik ook geen winst verwacht.

Helaas staat er wel erg weinig commentaar bij.
Nu is hals strekken direct na de galop echt niet ons ding, maar waar ik normaal een 5-6 scoor, heb ik nu een 3 gekregen. Moet zeggen dat ik dit wel heel extreem vind. :')

Ach gelukkig hadden we de punten voor het M1 al binnen! Nu lekker verder trainen voordat we daarin verder gaan.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:19

PSvanLot schreef:
WenK schreef:

Daarbij vraag ik me af of je dat als KNHS en als jurylid moet willen. Gezien het feit je een behoorlijke tijd bezig bent met 1 proef.

Wat? Die 100 van deze week? Het is verdeeld over meerdere dagen gelukkig, regulier heb je er toch ook vaak zat 35-40 op een dag. En als je dan een heel weekend zit kom je ook aardig bij die 100. Het voordeel wat je/ik nu heb is dat als ik merk dat de concentratie wat lastiger wordt ik even opsta, de hond ga uitlaten, een was in de machine stoppen etc. Ik ben dus niet afhankelijk van ingeplande pauzes. Ik vind dit minder inspannend dan IRL beoordelen. Maar ik denk dat iedereen dat het best voor zichzelf kan bepalen.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:23

Tilmar schreef:
Yeahhhh!! Ik mag ook gaan beoordelen!!
Heb er al een heel aantal uit dit topic van extra commentaar voorzien, maar nu mag ik voor echt!!
Zoveel zin in *\o/*

Wat fijn Tilmar! *\o/* Je hebt mijn onofficiële echt heel fijn en behulpzaam beoordeelt, top dat je nu écht mee mag doen! :D

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:29

Hier ook de punten van 4 juni L2 terug. Best wel teleurgesteld in de punten. Naar mijn mening erg laag. Alleen maar ronde cijfers gebruikt. En weinig commentaar. Ik had echt wel meer verwacht. Maarja. Op naar de volgende keer.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:18

Hier helaas nog geen punten van 4 juni van de B. Had nog zo geduimd vandaag _/-\o_

Klopt het dat de datum tot wanneer je je kan inschrijven ook de datum is dat je kan annuleren met recht op geld teruggave? Voor de online events weet ik dat het een week is (toch?). Geldt dit ook voor andere 'wedstrijden'?

Helaas staat paardlief met een mega dikke sprong, dus het wordt nog even afwachten of ik het proefje van de 18e nog ga rijden. Die kan ik sws niet meer annuleren, maar mocht het na het weekend niet opknappen dan ga ik die van de week erna wel maar annuleren denk ik :( Heb ook een eerste meetmoment ingeschreven, echt geen perfecte timing :(:)