Vanavond weer springles, maar bedenk net dat ik m'n beugelriem nog niet heb laten maken
Naja Marcel maar even lief aankijken, heb ook al eens een zadel geleend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Naja Marcel maar even lief aankijken, heb ook al eens een zadel geleend
mistid schreef:Dit was de beste foto![]()
schijnt zelfs al nabewerkt te zijn. Kwaliteit is nu sws niet best door de Oypo webshop.
Stom beest doet niet eens z'n best om te vouwen
Foto is idd een beetje knullig maar geeft wel mooi Chall z'n kwaliteiten aan. Adrienne93 schreef:Dus eigenlijk is cross net zo gevaarlijk als springen? Toch zie je vaker de ongelukken bij de cross dan bij het springen? of lijkt dit zo omdat cross eerder in het nieuws komt??

binnen een paar dagen waren we de eerste 10 kwijt maar die laatste 2 gaan zo slecht... Jammer want Milo is echt één van de leuksten uit het nest.
?
gelukkig was die andere nog idioter

Zaterdag 2 rondjes springen in Middenmeer
Het is de liefste hond ter wereld. alleen voor mij. De rest van de wereld vreet ze op :p. Ze is een paar keer gegrepen en sindsdien gaat ze alvast in de aanval als ze een andere hond ziet. Het wordt wel beter, maar een hond erbij... ze kan het al niet eens hebben als ik het konijn een aai geef :p. Ik noem haar niet voor niets princes Lady!

Adrienne93 schreef:Als ik dit allemaal zo lees moet ik geloof ik maar iemand gaan regelen die morgen met me mee gaat naar essen....
Ik had gister een gastles van Mieke bokma... Op zich wel fijn gereden maar in de dressuur ben ik t verre van eens met haar... Springen was wel fijn!