Een vlugge trager maken is stukken makkelijker dan een trage vlugger maken. Mijn bruine wil ook graag wat traag worden en het risico is dan idd dat je gaat jagen. Gelukkig is die wel heel vlug op de hulp te krijgen,hoewel dat wel iedere dag weer zorg geniet.
Ik heb nu Rambo's en nog geen schuurplekje er op.Of had ik dat al gezegd? Amigo heb ik ook dunne dekens van,daar is de pasvorm iets minder van. Bucas vind ik altijd scheef liggen en ik hou niet van die voering.
Ik hou die van mij altijd super kort geschoren,dus met de rui hoef ik niets te doen!
Toobs is niet vlug, ook niet makkelijk vlug te krijgen, gevaar inderdaad dat je gaat jagen. Is soms wel wat vlugger, maar zal nooit een snelle worden met het achterbeen. (en zijn hele wezen) Dat wat ik de afgelopen jaren gedaan heb, mede doordat iedereen stond de bleren dat hij te traag was. Resultaat, geen, dus dan maar zo.
Moet zeggen, vind het wel eens frustrerend hoor, maar verder is ie top!
Het is zoals het is Sjolvir. DC heeft nog 3 passen nodig voor hij de hulp goed in zijn lijf kan verwerken. Sneller gaat wel maar dan raakt hij uit balans. Dat willen we ook niet.
saskiaojan
Geplaatst: 07-01-15 22:23
Ik ben al mijn dekens als ze op zijn aan het vervangen voor amigo dekens, fijne dekens vind ik dat, maar ja ze kosten ook wat, dus pas als een oude van elk goedkoop merk het loodje legt komt er een nieuwe amigo.
Ojan mijn fjord heb ik al 2 keer geschoren en ik denk dat ik daar zaterdag weer t apparaat over heen haal, die is nu ook lelijk, met van dat varkenshaar. Hij staat onder ong 400 gram in een buitenbox. Cordia zit nu superglad in haar vacht en die staat onder 200.
Ojan is niet vlot van zichzelf, maar wel vlot te krijgen. Cordia is juist een beetje loperig, helemaal als ik eens iets doordruk met been of kietel met zweep, dan is het net alsof ze vroeger mishandeld is.... Wat niet is want ik heb haar zelf zadelmak gemaakt, moet echt opletten dat ze dan niet aan de hol gaat.
Ik ben fan van Bucas, fijne pasvorm. Ik merk bij bijv. EJ dekens dat ze er lang zijn aan de voorkant.
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 08-01-15 17:47
Ik heb vandaag de deken die ik vrijdag besteld had binnen gekregen...
alleen zo jammer dat Post NL dan aanbelt... je open doet en dat ze vervolgens de doos beneden in het portiek naar binnenschuiven... en nog een keer aanbellen met: "hij staat beneden hoor"
Nou ja, mijn kerstpakket hadden ze gewoon voor de deur gezet, weet niet eens wanneer (wel eensgezins woning ), vond hem toevallig een keer 's avonds toen ik terug kwam met de hond. Stond namelijk scheef onder oppottafeltje achter een bloempot, in een plastic zak, in de stromende regen.. Vermoedelijk stond hij er al sinds dag ervoor, service!
Bij mij hebben ze ooit een pakket in de trailer gezet (ik vond het pas toen ik die klaar ging maken om weg te gaan, was al boos dat het zo lang wegbleef)
Wij hebben juist een hele sociale bezorger (henk heet ie ) Die legt altijd speciaal voor ons de pakketjes droog bij de achterdeur als we er niet zijn en doet dan een briefje in de bus waar ie m heeft neergezet. Nooit problemen dus!