Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar dus toch nog fijn kunnen rijden! Gefeliciteerd met je punten
succes weer morgen!
Nu is ze ook hengstig en dan wil ze iets strakker zijn, dus met een beetje geluk is dat volgende week weer over.
Marietje35 schreef:@ Mywishmax; Gefeliciteerd! Maar 1e met 183??![]()
@ Nouvel; Gefeliciteerd!! Blijf je paard leuk vinden!
Ik was niet de enige die een minder braaf/fijn paard had de 1e proef. Was heel typisch, paarden die schrokken en staakten in de 1e proef en de 2e proef gewoon keurig hun rondje liepen. Het waren er in totaal ook maar 8, waarvan 5 L1, dus een keer een heel klein wedstrijde. Hoewel er gezegd werd dat de 1e jury streng was vond ik haar wel overeenkomen met mijn gevoel, nog iets soepel zelfs.

2e proef waren we allebei moe en was wat minder. De 1e proef had ik 203-2 punten en weer een 10 voor halsstrekken. 2e proef hadden we 189 punten en in totaal waren we 5e en mogen dus door naar de regiokampioenschappen. Punten voor 2e proef kwamen wel redelijk overeen met gevoel, maar protocol heb ik op sommige punten wel wat problemen mee. Onvoldoendes voor galopverruimen bijvoorbeeld met geen verschil, terwijl je op film wel verschil ziet. Ja, het mag meer, helemaal mee eens, maar er is zeker wel verschil. 1e galop sprong ze na het terugnemen achter om, dus terug naar draf en opnieuw aangaloperen om overgang naar draf wel te rijden, maar daar staat niks over. Die onvoldoende is daar dus echt terecht, maar niet omdat er geen verschil is. Zo waren er nog wel een aantal dingen. Maar goed, over het algemeen kloppen de totale punten wel met gevoel. Niet onze beste wedstrijd en als ik zelf iets beter gereden had was het een stuk beter geweest, zat qua punten dicht bij elkaar en ik heb beide proeven slordige dingen gedaan, soms niet goed voorbereid, soms paard iets te veel aan lot overgelaten. Goede les voor mij weer.