Balen Shari! Helpt het bij de jouwe om veel mee te nemen om dr relaxter te krijgen? Of is het puur afwachten per dag wat het wordt?
Lobke, ik had gister niet zelf gestart, maar mijn moeder rijdt m ook nog M1
Ze had in de 170, maar zij is zo geen dressuurruiter dat het allemaal een beetje wennen is
Kan je ergens in de buurt 20x60 oefenen trouwens? Dat kan misschien ook helpen in de voorbereiding.
Ik had vandaag weer eens ruzie met mn S&T
Het ging maar niet, hoe los ik die stangteugel ook heb (want té los gaat ie klapperen en dat vindt ie natuurlijk ook niet tof), bleef stug, niet over de rug, niet naar de hand, kin op zn borst.. Echt zo frustrerend. Toen knoop in die stangteugel gedaan en tadaaaa, het lukte weer. Zolang ik m iets van de hand af naar boven houdt kom ik er wel mee weg, maar hij moet toch aan het bit om echt meters te maken natuurlijk. Geloof dat ik nog 1 poging ga wagen 
Galop zonder wissels is inmiddels wel weer terug
En met een gevraagde wissel ook soort van, dus uiteindelijk toch
Korte samenvatting; was super leuk, maar heel druk. Daardoor eerste dag nog wat spanning en 63,5 en tweede dag heel fijn gereden en 65,3%.
. Had Horse Event vanaf donderdag dus heb alleen dinsdag en zaterdag gereden. Maar we gingen niet echt voor de punten, gewoon even kijken waar we stonden en nog een keertje samen genieten voordat ze straks naar Amber gaat. Met losrijden was ze fantastisch, zo relaxt en sprong echt alle wissels. Thuis heeft ze hooguit 3 wissels naar rechts gesprongen in een half jaar tijd en nu 3 in 5 minuten haha. In de ring wordt ze alleen altijd weer veel te ijverig. Harstikke lief maar niet altijd even handig

Maar snap dat je graag wel weer iets wil doen, al is het maar een klein beetje.