Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
speknek
)
Met dekenmaatje 155
De pony komt deze kant op, wanneer weet ik nog niet. Ik heb een mooie deal kunnen sluiten, al vind ik zelf. Plus vind ik haar een beauty
Dan kan ik lekker een beetje zorgen en heb ik als alles hopelijk gezond wordt geboren een veulentje 
Nies_ schreef:Ik heb dezelfde twijfel voor Angel.. Als ze gaat ruien scheer ik het sowieso, doe ik elk jaar. Anders nies ik me een ongeluk met dat losse haar.
Zodra Sam gaat ruien gaat de scheermachine er over. Klaar met die stomme haren! 
soms moet je een alternatieve route bewandelen.
) dekens. Phara had last van de kou (stijf) en die heeft nu eentje van BR die ik overgenomen heb van mijn bijrijdster.
Gezien ik RĂªve al aan Pret haar riempjes zag frummelen vrees ik dat die van Pret niet zo heel lang gaat mee gaan. 

cp112 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb er nog eentje te koop die ik nooit gebruikt heb. Een weatherbeeta maar wel een maatje 190 cm, ik hoop em een keer kwijt te raken.
Wat voor een? Hoeveek grams.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Geen idee waar dat door kwam iemand daar ervaring mee? Ik durf nu bij Bonita geen halsdeken op te leggen.
Wel fijn dat je goed ervaart wat wel en niet werkt bij je paard. Het zal nooit een totilas worden maar oefening baart kunst!