Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
l0esjj schreef:Ik hoop het ook Bar, ik heb iig zware pijnstillers voor m'n rugblessure dus die zullen vast ook wel enigzins helpen voor de pijn aan m'n hand
ja '' onder invloed van '' hé
dankje 
haha
primagirl schreef:Allemaal heeeeeel veel succes!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wij vertrekken zo naar stal, inladen en op naar Ermelo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb er echt suuuuuuuuuuuper veel zin in![]()
) staat dat vrij hoor

)
LadyLuna schreef:primagirl schreef:Allemaal heeeeeel veel succes!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wij vertrekken zo naar stal, inladen en op naar Ermelo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb er echt suuuuuuuuuuuper veel zin in![]()
Zo jij gaat al vlug naar Ermelo! Ik waarschijnlijk pas 's avonds!
Misschien dat ik je daar nog zie, en wat tegen je zeg, moet je wel aardig wat terugzeggen hoor, tenminste als ik je herken, maar ik weet wel hoe Da Vinci er uitziet![]()
Iedergeval allemaal veel suc6, en als jullie my herkennen en iets durven te zeggen (andersom ook natuurlijk) staat dat vrij hoor
![]()

Danielle14 schreef:Allemaal veel succes alvast!!
Ik moet om 9.32 rijden met een palomino, aangezien er daar niet veel van zijn val ik wel op
Zal goed kijken of ik iemand herken van bokt!
Wij hebben trouwens een spandoek met een erg opvallende kreet, dus dat kan ook niet missen:P Otje schreef:oke., dan herken ik je zo .... als ik iemand raar zie kijken, moet het wel Tara zijn
Oja, en erg blond, letterlijk EN figuurlijk!!!
. Die spuit ik dus af en het zakt gelukkig goed. Ik hoop dat we over een week kunnen rijden. Het is wel super balen want ze liep net lekker. Maar oke. Voor mij is het dus even afwachten.