Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Scum schreef:Ik kreeg 2 dagen geleden een grote envelop van de KNHS. Maakte hem vol spanning open....
.... zitten de spullen voor de jury-bijscholingen erin.
katie_hvjOuw schreef:
oke... maar het is dus niet zo dat je bijv. na 6 weken als je je startkaart nog nie binnen hebt nog NIET kunt starten~! en dat ze dan maar lege coupons opsturen ofzo..???

gekke_koei schreef:als het voor de kerst is geweest is hun streven tot vandaag alles op te sturen.
dinsdag zijn er veel coupons uitgedraait en woensdag en gisteren allemaal verstuurd.
dat is wat ze zei aan de telefoon.
ik kon het toch echt lezen maar goed. Dus nog maar een keertje opgestuurd. En nu eigenlijk 1,5 week niks gehoort van de vereniging. Eigenlijk snap ik er ook allemaal geen bal van haha. wat moet dat worden als ik me moet inschrijven enz... 
ik had hem voor kerst aangevraagd en we hebben 2x gebeld, ze zeiden dat ze hem gister zouden hebben maar dat is vandaag geworden
Mijn vereniging heeft alles voor mij besteld; "wij hebben ook coupons meebesteld hoor;)" .. Maar hoeveel coupons hebben ze dan besteld? 
[/quote]
maar.. wanneer kun je je startkaart aanvragen (in welk deel van het jaar) en komt hij gewoon op tijd ??
of zijn ze altijd te laat?
.