Dat staat er namelijk wel, maar ik kan dat bijna niet geloven...........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gekke_koei schreef:en wat doe je tijdens je training dan?? als hierzo al erop wordt gehamerd dat we niet op de jury's moeten kakken maar onze instellingen moeten veranderen en maar eens bezig moeten gaan met de basis... dan doe je toch in je training dagelijks toch ook hetzelfde??
je moet immers bij de basis beginne en daar is er maar 1 van... dus ik snap het niet zo...
amondi schreef:De bond van voorlezers kan zichzelf dan wel opheffen!
CGJ12 schreef:Wil je geen plaatsje in het bestuur? Krijgen we zeker spannendere proeven.De enige reden waarom ik het hier trouwens zo nadrukkelijk noem, is gewoon dat de besluitvorming hierover blijkbaar nog niet geheel definitief is, en ik uit ervaring weet dat de wijze heren en dames van de KNHS hier echt meelezen. Argumenten wil ik ze dan wel graag meegeven........
CGJ12 schreef:Je denkt toch niet dat ik in de training elke keer een halve volte halve baan bij E galoppeer en dan op X ga halthouden????
Zoiets leert elk beestje na een paar keer al veel te goed. Dan is 2 maanden dezelfde proef al een klein drama.
KarinvdM schreef:Ik heb ook liever iedere maand een andere proef. Waarschijnlijk hoef ik eind december, als ik dezelfde proef voor de 3e maand rijd, helemaal niets meer te doen. Dan gaat het helemaal automatisch...
haike schreef:Ik ga 1-12 naar Moergestel, is hier zowat om de hoek.
CGJ12 schreef:Als je connecties met CvA dan zo goed zijn, dan kun je misschien ook wel even vragen of het INDERDAAD de bedoeling is dat je 's zomers 6 (ZES !) maanden achter elkaar dezelfde proef moet rijden...........
Dat staat er namelijk wel, maar ik kan dat bijna niet geloven...........
CGJ12 schreef:Je denkt toch niet dat ik in de training elke keer een halve volte halve baan bij E galoppeer en dan op X ga halthouden????
Zoiets leert elk beestje na een paar keer al veel te goed. Dan is 2 maanden dezelfde proef al een klein drama.
Sydney2005 schreef:Dat heb ik gezien...
vonneke schreef:tis misschien ook wel iets om B1 en B2 te maken en dan de B1 zonder galop haha