Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimble schreef:Als goed is bij studio sport vanaf 12.10 op ned. 2
Het is een hele middag en der komt veel aan bod. Dus ik ben benieuwd of het er nu wel van komt.
topsylover schreef:en toen was het stil...![]()
iedereen is zeker boos op anky![]()
ik vind het ook erg jammer voor edward.
hopen dat Sallie een keer totaal niet zijn best doet en edward en flink met de punten vandoor gaat!
ik verveel me...
MissSisa schreef:Kimble schreef:Als goed is bij studio sport vanaf 12.10 op ned. 2
Het is een hele middag en der komt veel aan bod. Dus ik ben benieuwd of het er nu wel van komt.
Ja zoiets heb ik ook gehoord van mn moeder.
Maar dan zal het grootste gedeelte wel voetbal zijn.
amondi schreef:Ik denk dat jullie een beetje onterecht boos zijn.
Anky heeft de beste kür. En dat is al jaren zo, fantastisch toch!
En Edward is helemaal fantastisch! Arme, arme duitsers.
So always look on the bright site of live! En gun het Anky, die heeft een voortrekkers rol in nederland en om zo terug te komen na een bevalling en die angstige tijd met Jannick is van wereldklasse. En dat zal iedere moeder beamen.
Nee, natuurlijk ben ook ik altijd voor de underdog, maar nu vind ik het heel fijn dat Anky heeft gewonnen.
Maar volgend jaar moet Edward winnen!
Gulpje schreef:amondi schreef:Ik denk dat jullie een beetje onterecht boos zijn.
Anky heeft de beste kür. En dat is al jaren zo, fantastisch toch!
En Edward is helemaal fantastisch! Arme, arme duitsers.
So always look on the bright site of live! En gun het Anky, die heeft een voortrekkers rol in nederland en om zo terug te komen na een bevalling en die angstige tijd met Jannick is van wereldklasse. En dat zal iedere moeder beamen.
Nee, natuurlijk ben ook ik altijd voor de underdog, maar nu vind ik het heel fijn dat Anky heeft gewonnen.
Maar volgend jaar moet Edward winnen!
Helemaal mee eens!
Wat zeuren jullie nou, er zijn twee Nederlanders die nummer 1 en 2 zijn geworden. Ik denk dat we daar best trots op mogen zijn!
joke20 schreef:Mensen goed niews heb net het programma gezien en het is van 14.05 tot 14.40 uur ned 2![]()
Kimble schreef:Video staat ingesteld op 13.45, ruim van te voren en ruim 3 uur verder. Wil der echt niks van missen.
Ga zo weg, veel plezier met kijken iedereen!!