Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AlexAuto schreef:sjaantje schreef:Knopje 'Profile'En hoe wist jij nou weer dat ik "diegene van de toetsweek" was?en een goed fotografisch geheugen.
@Barbara: Ik zat al te denken, WTF is 'The Green Team'? Zeg dan gelijk 'bij de groene vrachtwagen'..
sannenn schreef:sjaantje: je hebt wel massel he steeds als laatste te startenik moet waarschijnlijk een keer tegen jou op dinsdag maar daar sta jij nog op de w8 lijst!
LiSSy schreef:ik moet zaterdagochtend om 9 uur schrijven bij het Z2 pony's... rijden daar nog bokkers in mee??
sjaantje schreef:LiSSy schreef:ik moet zaterdagochtend om 9 uur schrijven bij het Z2 pony's... rijden daar nog bokkers in mee??
Inkiepinkie7 en Ladyenpippi, naar mijn weten verder niemand.
sannenn schreef:Shanna16 schreef:Ik ga zondagmiddag na mijn laatste selectiewedstrijd naar Amsterdam (of Duivendrecht) en dan haalt Michelle mij op, maandagmorgen gaan we naar Almelo zoals ze al vertelt heeft.
En ik heb er zin in, gaat super worden!!!
(En als ik terugkom van Almelo ben ik nog een week alleen thuis omdat mijn ouders/broertje dan in Tunesie zitten...)
rij jij ook Z1 bij de paarden?
sjaantje schreef:sannenn schreef:sjaantje: je hebt wel massel he steeds als laatste te startenik moet waarschijnlijk een keer tegen jou op dinsdag maar daar sta jij nog op de w8 lijst!
Haha ja ik heb daar wel geluk mee, maar anders zou ik niet normaal kunnen rijden ivm met toetsweek. En dinsdag sta ik eigenlijk niet op de wachtlijst, want de tijd heb ik al, hij staat alleen nog niet op internet. Waarschijnlijk word ik er weer achteraan geplaktIk rijd hem sowieso hoor.
sannenn schreef:Shanna16 schreef:Ik ga zondagmiddag na mijn laatste selectiewedstrijd naar Amsterdam (of Duivendrecht) en dan haalt Michelle mij op, maandagmorgen gaan we naar Almelo zoals ze al vertelt heeft.
En ik heb er zin in, gaat super worden!!!
(En als ik terugkom van Almelo ben ik nog een week alleen thuis omdat mijn ouders/broertje dan in Tunesie zitten...)
rij jij ook Z1 bij de paarden?
kadans16 schreef:Shanna16 is de ubergroom van Michelle85 hier op bokt
Ze rijd zelf bij de pony's Z1 maar doet niet mee in Almelo.
Sorry shan , ik antwoord ff voor jou
Volgende week ff meeten he
sjaantje schreef:Ehm... ik zit waarschijnlijk vaak in het hokje van de prijzencommissie (maar dat heb ik al eerder gezegd). En verder herken je mijn paard wel, daar stond al een foto van hier.
estherL schreef:ik ga vrijdag morgen vertrekkenn !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had gehoord dat er ook een tent is en een manege met op bouwstallen kan dat?
In welke zou ik dan moeten? in de tentt off in de manege?
anydale schreef:Weet iemand of allebei de B parcoursen voor punten zijn?
nikkiwal schreef:Even over de punten bij het springen. Volgens mij (was voorgaande jaren zo) het 1ste parcours klassiek is voor winstpunten en het 2de parcours progressief is op snelheid en dus niet voor winstpunten. Maar zelf ben ik geen springer maar toen ik nog sprong ging het wel op die manier. Hoe het zit in de klasses L, M, Z weet ik niet omdat je dan ook jacht erbij hebt. Maar dit is wel zo voor de klasse B.
sannenn schreef:estherL schreef:ik ga vrijdag morgen vertrekkenn !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had gehoord dat er ook een tent is en een manege met op bouwstallen kan dat?
In welke zou ik dan moeten? in de tentt off in de manege?
waarschijnlijk zit je gwn in de tenten, maar dat heeft altijd een gezellige sfeer. ben je nooit eerder geweest?
Citaat:Nee ga er voor de eerste keer heen maar hoor er altijd veel mensen over praten dat het erugg gezellig is ... morgenvroeg vertrekken...
sjaantje schreef:LiSSy schreef:ik moet zaterdagochtend om 9 uur schrijven bij het Z2 pony's... rijden daar nog bokkers in mee??
Inkiepinkie7 en Ladyenpippi, naar mijn weten verder niemand.