Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idje schreef:Hoe mooi een hoedje ook is, voor mij veiligheid voor alles.
WWWiske schreef:Jemig wat een herrie hier zeg, tot pagina 20 was het nog vredelievend, waar komen al die herrie schoppers vandaan?
Dat hoedje hoort gewoon bij de Z. klaar, daar zijn ale Z ruiters ( uitgezonderd Paulien) het over eens en de rest moet zich gewoon niet met de Z bemoeien, die gaan maar lekker met een helm op hun paard zitten.
WWWiske schreef:Maar waar nu nog steeds geen antwoord op is zijn de volgende 3 zaken:
1. Waarom wel een helmverplichting bij dressuurwedstrijden en niet bij manegelessen / op de openbare weg ?
2. Waarom wordt de helmplicht op dressuur wedstrijden eigenlijk ingvoerd, waar is dit op gebasseerd ?
3. Zijn er cijfers bekend van het aantal ongelukken op dressuurwedstrijden, waarbij hersenletsel was bij personen die een hoedje dragen, dit in percentages van het aantal startende dressuurhoedjes.
WWWiske schreef:3. Zijn er cijfers bekend van het aantal ongelukken op dressuurwedstrijden, waarbij hersenletsel was bij personen die
een hoedje dragen, dit in percentages van het aantal startende dressuurhoedjes.
Wollie schreef:CGJ12. Had dat niet van jou verwacht!!! Alsof je kunt meten aan iemands valpartijen of iemand een goede ruiter is!!!! :![]()
Maar nogmaals: wat is het bezwaar om er een op te hebben. En dan niet aankomen met hoe mooi een hoedje wel niet is en het is mijn vrijheid...
Wollie schreef:Maar nogmaals: wat is het bezwaar om er een op te hebben. En dan niet aankomen met hoe mooi een hoedje wel niet is en het is mijn vrijheid...