Als ze brons winnen dan vind ik het nog super. Zo'n jong team! Maar zilver is leuker he Ach Duitsland was te verwachten......Goldfever, Cento, Montender....allemaal wereldbeesten.
Pipo schreef:Als ze brons winnen dan vind ik het nog super. Zo'n jong team!En wij zo'n ervaren team, en nu zo slecht
Ach, als er de 27e een nederlander bovenaan staat vind ik het ook goed hoor. Doe dan gelijk maar Gert-Jan Bruggink, dan is het penny verhaal compleet.
Pipo schreef:Als ze brons winnen dan vind ik het nog super. Zo'n jong team! Maar zilver is leuker he Inderdaad, dat zei ik net thuis ook al...!! Kijk eens met wat voor ouwe rotten Dld aan komt zetten. Ik had eigenlijk geen verwachtingen van dit team en kijk waar we nu staan
Ze lopen nog hard volgens mijn mams die een verslagje doet vanuit mijn kamer waar de tv staat Ik ga zo wel even kijken!! Ik wil de winnende rit wel zien
SPANNEND... Altijd weer die Duitsers... Nou ja, we gaan gewoon voor een medaille... *slaat alvast haar handen voor haar ogen*
auw! Je moet nooit voor de tv je nagels knippen als het spannend is, ik heb net in mijn duim geknipt. Tussen twee haakjes, wat is er met die sloot aan de hand dat ze er allemaal fouten op maken?