Wendeltje zonde dat je lekker gereden hebt maar je punten tegenvielen. Laat je niet demotiveren hoor, gewoon lekker blijven starten.
Hier betreft dressuur een kleine wedstrijdstop, we mogen Z1 maar zijn we echt nog niet aan toe. Eenvoudige wissels krijg ik nog niet voor elkaar en met name alle overgangen hebben nog wat extra aandacht nodig. Zover ben ik ook zelf nog niet eerder geweest dus vind het ook wel een behoorlijke drempel
In de tussentijd pakken we af en toe een crossje of springwedstrijd mee. Springen doen we 90 of 100cm en we crossen in de B. Laatst meegedaan aan Vonk event en met één stopje was ik tevreden voor de eerste cross van het seizoen, toch weer een winstpuntje erbij want de stijlpunten waren prima.
Werkpunten voor alle disciplines is met name controle op een consequente maar zachte manier. Mevrouw heeft de neiging het over te nemen en dan word ik stug/strak in mijn rijden.
helemaal zelf naar de M1 gereden, zo gaaf! 

Hij begint echt steeds beter en sterker te worden en dingen vallen steeds meer op hun plek. Hij heeft echt weer een sprongetje in zijn ontwikkeling gemaakt.
Hup om! En net zo mooi recht en bergop gesprongen
Mijn instructrice kwam niet meer bij
Deze jury schijnt iemand te zijn die altijd ontzettend laag punt en vooral niet fijn is als jury. Ik heb van een aantal mensen zelfs al gehoord dat die omdraaien als ze zien dat zij in het juryhok zit
Dus ik ben benieuwd