Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:32

Vandaag weer een (B) proef gereden. Ging heel goed voor mijn gevoel! Vanmiddag gelijk ingestuurd.

Wel even KNHS gemaild, heb 2 proeven gekocht, de ene voor vandaag, de andere voor komende week, helaas staat er na insturen van 1 dat ik geen artikelen meer heb. Screenshots en factuur enz meegestuurd, hopelijk wordt het opgelost, anders erg dure proef :+

caro29

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:04

@daffodil gebroken ribben is waardeloos. Beterschap. Ik heb sinds januari al last van een gescheurde tussenribspier die niet wilt genezen. Ribben zijn heel pijnlijk. Lekker rustig aan doen.

Ik ga sws niet jureren op meetmomenten. Ik werk volledig thuis en ga verder alleen naar het bos, paard en de supermarkt. Dan ga ik het zeker niet opzoeken. Ik val ook in de risicogroep net als mijn kind. Snap sws niet dat die weer starten al denk ik en hoop ik dat ze dinsdag toch eens door gaan pakken.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:11

carika schreef:
ik heb net geprobeerd een account aan te maken maar ik ontvang geen link. Is dit een bekend probleem? (nee ook niet in de spam box)

helaas het is nog niet gelukt, jammer. ik wilde deze week nog een proefje insturen maar dat gaat dus niet door. Dan stuur ik deze hopelijk morgen op, dat telt dan voor volgende week neem ik aan?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:56

Daffodil, leuk dat je er weer bent! Veel beterschap met je gebroken ribben. Niks aan...

Ik zie weer mooie punten langskomen, gefeliciteerd iedereen!

Hier nog steeds wachten op de punten van vorige week zaterdag.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:01

Ik heb alleen nog maar meegedaan met het oude systeem. Kom nu weer volgen!
Komen je punten nu te staan waar nu nog ‘beoordeling gepland’ staat?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:16

Vandaag ook zelf maar proef opgenomen. Gister besloten het te doen na een super fijne les.
Juffie hielp vanmorgen nog even met losrijden.
Zowaar in 1x klaar. Ik ben tevreden. Nu afwachten.

In totaal vandaag op stal 5 personen die hebben gefilmd. Was een gezellige ochtend waar we elkaar hebben geholpen

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:25

Ik ben benieuwd of het goed gaat met de meetmomenten... zie echt wel gebeuren dat er weer ergere maatregelen komen. Ik ga maar duimen voor het volgende outdoorseizoen

Gistermiddag ook eens een proef opgenomen, dit is dan gelijk ons debuut in de B! Paard deed het erg keurig, nog enkele slordigheden zoals scheve aclijn en halthouden. Middendraf snapt ze nog niet helemaal. Maar ze loopt wel heerlijk over de rug met een mooi silhouet. Ik ben benieuwd!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:29

carika schreef:
carika schreef:
ik heb net geprobeerd een account aan te maken maar ik ontvang geen link. Is dit een bekend probleem? (nee ook niet in de spam box)

helaas het is nog niet gelukt, jammer. ik wilde deze week nog een proefje insturen maar dat gaat dus niet door. Dan stuur ik deze hopelijk morgen op, dat telt dan voor volgende week neem ik aan?

Ik kreeg ook pas 3 dagen later de mail binnen dat ik een wachtwoord kon aanvragen. Even geduld dus.

Leuk kimmetje dat jullie elkaar helpen, zo hoort het ook te gaan vind ik. Samen het plezier delen +:)+

Daffodil sterkte met je ribben. Hopelijk heb je snel minder pijn

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:54

Ahh oké, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, dan wacht ik af.

Cookie, dat klinkt heel herkenbaar, laat je even weten wat de jury ervan vond?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 22:56

Cookie2222 schreef:
Gistermiddag ook eens een proef opgenomen, dit is dan gelijk ons debuut in de B! Paard deed het erg keurig, nog enkele slordigheden zoals scheve aclijn en halthouden. Middendraf snapt ze nog niet helemaal. Maar ze loopt wel heerlijk over de rug met een mooi silhouet. Ik ben benieuwd!

Dat klinkt als dikke punten ;-).

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 22:57

Ik heb me net opgegeven voor een meetmoment op 9 januari. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk doorgaat, anders ga ik die week weer online een proefje doen. Beetje een stok achter de deur.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 00:11

carika schreef:
carika schreef:

Balen dat je geen link kreeg, maar als je proefje voor deze ronde is opgenomen (datum is uiterlijk 13 dec) kan je m dan wel morgen opsturen?

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 00:18

Sunniva schreef:

Als je beoordeling binnen is krijg je een mailtje (op je mailadres dat bij mijn KNHS staat) dan inloggen op de paardrijden.nl site. Het protocol en puntentotaal dan daar zichtbaar.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 09:16

AtillaFlash schreef:
Sunniva schreef:

Als je beoordeling binnen is krijg je een mailtje (op je mailadres dat bij mijn KNHS staat) dan inloggen op de paardrijden.nl site. Het protocol en puntentotaal dan daar zichtbaar.

Bedankt!

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 10:40

Het systeem werkt echt top!
Ik had vrijdag een artikel gekocht, zaterdag gefilmd, rond 19u ingestuurd en zondag 21u30 beoordeling.
Helaas 174 punten, maar top commentaar en was ook zeer terecht. Hadden afgelopen week niet onze beste week gehad, komende week weer beter:)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 11:52

Heyhallohey, jammer van de punten maar fijn van het commentaar, volgende keer beter!

Anneruth, leuk dat je L2 debuut gepland staat!

Cookie2222, dat klinkt goed zeg!

SweetVanille, fijn dat je zo'n goede proef hebt kunnen neerzetten!

Daffodi, oeps. Maar zo'n ongeluk zit in inderdaad in een klein hoekje. Maar hele happening was het zeg! Maar even goed herstellen en fijn dat je zo'n goede verzorgster hebt!

NadjaNadja, haha ja. En bij die van mij is het ook een stukje protest omdat we in training net met een pijnpunt bezig zijn en dat hij het proefje herkent en herhaling saai vindt. Maargoed, niet verkeerd om de basis en gehoorzaamheid te bevestigen denk ik dan maar. En gefeliciteerd met je winstpunt, dat is inderdaad een goed teken!
Laatst bijgewerkt door urosa op 14-12-20 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 11:55

IK heb mijn uitslag van 5 December nog steeds niet :( Ik heb net de KNHS geappt

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:07

Ik ook nog niet Sott. Vanmorgen vroeg had ik ook al geappt, hopelijk gauw meer duidelijkheid.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:18

AtillaFlash schreef:
Balen dat je geen link kreeg, maar als je proefje voor deze ronde is opgenomen (datum is uiterlijk 13 dec) kan je m dan wel morgen opsturen?

dat weet ik dus ook niet zo goed... ik hoop van wel.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:20

Ik denk dat de knhs wel even genezen is met de meetmomenten nu ze vanavond een lock down aan gaan kondigen tot half januari.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de site op de laptop maar niet op de tablet of telefoon of juist andersom?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:31

Hij is bij mij wat traag. Moest nog 1 proef beoordelen maar dat lukte gister niet goed met een traag filmpje.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:33

Google heeft een groot probleem, wellicht hebben jullie daar last van :?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:40

Google heeft een mega storing, ik al in paniek want ik doe alles online maar het lag niet aan mij gelukkig!

Ik vraag me echt heel erg af met alle nieuwe maatregelen wat er straks nog toegestaan is vwb de meetmomenten. Ik denk echt dat de kNHS dit te vroeg de lucht in geslingerd heeft en nu alles weer terug kan draaien. Online zou geen punt moeten zijn denk ik!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:30

Op NOS staat iets over alleen nog buiten sporten... :(

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:36

carika schreef:
AtillaFlash schreef:

dat weet ik dus ook niet zo goed... ik hoop van wel.

Misschien dat het ook interessant is voor anderen, dit mag gewoon. Zie uitleg op de website:

"het filmpje van de proef mag best een paar dagen voorafgaand aan het uploaden opgenomen zijn, maar mag niet ouder zijn dan 7 dagen op de upload datum."

@xVerax, gelukkig hebben de meesten mensen wel een buitenbak om in te rijden.