Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:Wij hebben gister wel in wedstrijdkleding gestart maar niet gevlochten (tijdnood ivm donker worden) volgende keer vlecht ik denk ik wel gewoon.
Ik wil me heel graag inschrijven voor de 28e... Maar film aanleveren voor de 17e snap ik niet..
Caritas schreef:En voor het event op bijv de 28e moet je dus een video aanleveren waarop je een datum noemt tussen de 22e en de 28e toch?
SweetVanille schreef:Klopt helaas niks van het inschrijven...kan bij de 28e geen rubriek kiezen en bij de 30e niet betalen..gaat lekker zo
DoretteK schreef:Caritas schreef:En voor het event op bijv de 28e moet je dus een video aanleveren waarop je een datum noemt tussen de 22e en de 28e toch?
Yes klopt!SweetVanille schreef:Klopt helaas niks van het inschrijven...kan bij de 28e geen rubriek kiezen en bij de 30e niet betalen..gaat lekker zo
Ik heb net gewoon ingeschreven en betaald voor de 28e...
Scum schreef:Het was gisterenavond toch? Dat was een mevrouw die een dressuurproef reed.
Sanet schreef:MyWishMax schreef:Nu snap ik ook wel Dat ze het hebben gehad over het promoveren, als je nu al 5? Proeven kan indienen dan kan het hard gaan als paard goed voor elkaar is.
Maar dat zou eerder toch ook kunnen? Je kunt hier doordeweeks ook starten, dinsdag en woensdag altijd wedstrijden. Vrijdag, zaterdag en zondag ook. Dus....
MyWishMax schreef:Ik geloof niet dat al deze mensen normaal zo vaak zouden starten.
Sakura789 schreef:MyWishMax schreef:Ik geloof niet dat al deze mensen normaal zo vaak zouden starten.
Ik denk het juist wel, dit is het moment in het seizoen om weer lekker op te starten. Relatief goed weer, weinig te warme dagen. Als je ziet hoeveel wedstrijden er zijn zo in april, dan is dat veel meer dan de deelnemers nu.
Ze hebben dit in drie weken opgezet, dus ook een beetje geduld. Ik ben heel blij dat ze met iets komen, voor heel veel is het een hele mooie tijd om lekker te trainen. Daarnaast is het leuk voor de mensen die niet makkelijk weg kunnen (ivm trailer bijv. of moeilijk laadbare paarden) om zo toch ergens naar toe te werken.