Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:16

Ik doe m'n witte broek aan en verder een eenkleurig dekje en strak shirt wat daar mooi bij staan :)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Buxy schreef:
Wij hebben gister wel in wedstrijdkleding gestart maar niet gevlochten (tijdnood ivm donker worden :+) volgende keer vlecht ik denk ik wel gewoon.

Ik wil me heel graag inschrijven voor de 28e... Maar film aanleveren voor de 17e snap ik niet..

Ik vermoed dat dat gewoon een kopiëren-plakken fout is eigenlijk. Het staat namelijk bij alle events die na de 17e komen. Dus dat lijkt me wel erg sterk.

Scum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Het filmpje mag niet meer dan 1 week oud zijn. Dat commentaar moet dus een copy/past fout zijn.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:17

Ja kunt je wel inschrijving maar geen filmpje insturen.
Mijn filmpje is inmiddels via via via onderweg naar een iPhone :D

DoretteK

Er staat zowel bij 21, 23 als 28 april aanleveren voor 17 april. Ik denk dat gewoon een gevalletje is geweest van evenement kopiëren zonder de tekst aan te passen...

@Swatch, je kan je gewoon via MijnKNHS inschrijven.

Caritas

En voor het event op bijv de 28e moet je dus een video aanleveren waarop je een datum noemt tussen de 22e en de 28e toch?

SweetVanille

Klopt helaas niks van het inschrijven...kan bij de 28e geen rubriek kiezen en bij de 30e niet betalen..gaat lekker zo

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:19

Caritas schreef:
En voor het event op bijv de 28e moet je dus een video aanleveren waarop je een datum noemt tussen de 22e en de 28e toch?

Yes klopt!

SweetVanille schreef:
Klopt helaas niks van het inschrijven...kan bij de 28e geen rubriek kiezen en bij de 30e niet betalen..gaat lekker zo

Ik heb net gewoon ingeschreven en betaald voor de 28e...

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:19

Ik heb ons voor de 21e en 28e ingeschreven :D
Betaald ook al, ze staan alleen nog niet bij "mijn kalender" maar die app zal wel overlopen op het moment :') Bevestiging in de mail gehad dus komt vast goed!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:21

Ook ingeschreven voor de 28e!
Betaling gaat bij mij ook niet via de app op de telefoon wel via de computerm

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:23

DoretteK schreef:
Caritas schreef:

Yes klopt!

SweetVanille schreef:

Ik heb net gewoon ingeschreven en betaald voor de 28e...

Rabobank geeft bij mij foutmelding.. dan zal het daar wel aan liggen...net nu..:(

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:23

En herstarten van je computer? Misschien dat dat helpt :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:25

Scum schreef:
Het was gisterenavond toch? Dat was een mevrouw die een dressuurproef reed.

We all ride heeft samen met de Hoefslag een competitie opgestart. En daar ging gisteren dat item over.
Is een beetje verwarrend nu de KNHS ook met dit zelfde komt.

Zie je ook achter bij de naam van Rens Plandsoen staan

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:25

Ik kreeg met ABN ook zo'n stomme edentifier toestand dus heb geklikt op pagina openen op desktop, oid, en toen lukte het wel om te betalen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:26

Ja kopt, ik zag wel Rens Plandsoen. En daarna ging het ook over een jurylid van de KNHS die de proeven ging behoordelen. Vandaar dus dat ik dat dacht :o Ik begreep ook al niet dat ze zeiden dat er al 200 filmpjes ontvangen waren terwijl het event al vol zat met minder dan 200 deelnemers.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:27

Oh ik heb wel via mijn computer ingeschreven en betaald, misschien dat het daar aan ligt dan. Wel via Rabobank...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:29

Oh als ik probeer voor de 28ste zit de L2 al vol :(

MyWishMax

Sanet schreef:
MyWishMax schreef:
Nu snap ik ook wel Dat ze het hebben gehad over het promoveren, als je nu al 5? Proeven kan indienen dan kan het hard gaan als paard goed voor elkaar is.

Maar dat zou eerder toch ook kunnen? Je kunt hier doordeweeks ook starten, dinsdag en woensdag altijd wedstrijden. Vrijdag, zaterdag en zondag ook. Dus....

Dus.... Lekker vriendelijk :j

Ik zeg toch alleen dat ik snap dat ze het gehad hebben over het promoveren? Dat dat niet de bedoeling is? Er zal wel wat achter zitten waarom ze dat niet willen en ik snap dat ze dat benoemd hebben als je ziet hoeveel mensen meteen inschrijven. Ik geloof niet dat al deze mensen normaal zo vaak zouden starten.
Ik zeg nergens dat ik het daarmee eens ben, alleen dat ik snap dat ze het benoemd hebben.

Het verwarrende is dat het nergens staat, alleen benoemd is tijdens een podcast. Ze hadden sowieso sommige dingen iets duidelijker moeten maken.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 15-04-20 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

SweetVanille

Scum schreef:

Zowel op de app als met computer wil het helaas niet..balen dit

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:35

DoretteK schreef:
Oh ik heb wel via mijn computer ingeschreven en betaald, misschien dat het daar aan ligt dan. Wel via Rabobank...

Ook dit lukt niet..wat vervelend :(

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:35

SweetVanille schreef:
Scum schreef:

Zowel op de app als met computer wil het helaas niet..balen dit

Mij lukt het ook niet. Ik kan de proef zelf (b/paarden) niet aanvinken, ook geen andere trouwens.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:37

MyWishMax schreef:
Ik geloof niet dat al deze mensen normaal zo vaak zouden starten.

Ik denk het juist wel, dit is het moment in het seizoen om weer lekker op te starten. Relatief goed weer, weinig te warme dagen. Als je ziet hoeveel wedstrijden er zijn zo in april, dan is dat veel meer dan de deelnemers nu.

Ze hebben dit in drie weken opgezet, dus ook een beetje geduld. Ik ben heel blij dat ze met iets komen, voor heel veel is het een hele mooie tijd om lekker te trainen. Daarnaast is het leuk voor de mensen die niet makkelijk weg kunnen (ivm trailer bijv. of moeilijk laadbare paarden) om zo toch ergens naar toe te werken.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:37

Wat stom zeg :(

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:42

Ik vind het ook veel minder belastend voor die paarden nu. Ipv een uur op de trailer, wachten, opzadelen, inrijden, proeven rijden, uitstappen, weer wachten op de trailer en weer een uur terug rijden...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:47

Sakura789 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik geloof niet dat al deze mensen normaal zo vaak zouden starten.

Ik denk het juist wel, dit is het moment in het seizoen om weer lekker op te starten. Relatief goed weer, weinig te warme dagen. Als je ziet hoeveel wedstrijden er zijn zo in april, dan is dat veel meer dan de deelnemers nu.

Ze hebben dit in drie weken opgezet, dus ook een beetje geduld. Ik ben heel blij dat ze met iets komen, voor heel veel is het een hele mooie tijd om lekker te trainen. Daarnaast is het leuk voor de mensen die niet makkelijk weg kunnen (ivm trailer bijv. of moeilijk laadbare paarden) om zo toch ergens naar toe te werken.

Ik reageer op post van Sanet, die het heeft over dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag én zondag. Altijd. Ik start normaal in het voorjaar inderdaad wat vaker, maar geen 5 dagen in de week en niet zo vaak achter elkaar. Juist omdat ik tussendoor wil trainen. Ik zal dus ook niet mee doen als het zou kunnen, maar wij zitten midden in de revalidatie. Ik mag versneld promoveren en deze opzet heeft voor mij minder nut (al is het maar dat ik niet de normale zenuwen heb :') paard is altijd braaf, soms lastiger te laden, maar ook dat is training voor ons). Ik vind het voor anderen wel een mooie oplossing, hoewel ik het anders opgezet zou hebben.

Verder zeg ik niks over mensen die niet makkelijk weg kunnen. Alleen dat het verwarrend, kijk maar naar de hoeveelheid vragen die hier voorbij komen. Ja, een heel aantal zijn te vinden op de site, maar ook een aantal die niet te vinden zijn en wel heel logisch. Dat heeft niks te maken met in 3 weken opzetten. De app ontwikkelen in 3 weken vind ik super goed en snel. Een aantal vragen hadden ze beter duidelijker kunnen vermelden, zodat er ook minder vragen binnenkomen bij de KNHS en dus minder tijd kwijt aan het beantwoorden daarvan.

Sanet, ook dat is een keuze van de ruiters. Dat hoeft normaal ook niet als je dat niet wilt.

EDIT: Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar hoe snel het elke keer vol zit, dan zou je beter een regel kunnen maken dat je 1 keer per week mee mag doen. Zodat meer combinaties een kans hebben om mee te doen. Misschien komt dat nog, ik kan me voorstellen dat dat meer werk is om te controleren / lastiger werkend te maken.